eigen digitenne kaartje activeren

• 1 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 2347 keer bekeken

Hallo,
Ik heb al een aantal jaren ITV draaien naar tevredenheid. Nu wil ik een extra tv gaan aansluiten via digitenne.

Ik heb zelf nog een ontvanger ee een niet geactiveerde smartcard.
Wat moet ik nu doen om dit te kunnen gebruiken? gewoon aansluiten en krijg ik dan automatisch alle zenders of moet er ergens nog iets geregistreerd worden?

Ik heb nu dus geen digitenne abonnement maar wel alle spullen in huis.

4 reacties

Badge
Die Digitenne had je het best direct kunnen laten activeren, dan was het echt gratis geweest. Sinds wijziging voorwaarden brengt Digitenne altijd 4 Euro in rekening per maand, ook al heb je een kooptuner. Ik heb destijds direct m'n Digitenne over laten zetten en nog net voor de wijziging een extra kaart laten activeren van een kooptuner...
@webcare: kunnen julie hier iets zinnigs over zeggen? Ik heb dus alle apparatuur een een digitenne kaartje waar op dit moment geen abonnement aan hangt. Hoe kijg ik dat geactiveerd binnen mijn telfort alles in 1 abonnement. Het zou dus uiteindelijk gratis moeten zijn.
Hoor het graag
@webcare: Iemand?
Badge +2
@webcare: kunnen julie hier iets zinnigs over zeggen? Ik heb dus alle apparatuur een een digitenne kaartje waar op dit moment geen abonnement aan hangt. Hoe kijg ik dat geactiveerd binnen mijn telfort alles in 1 abonnement. Het zou dus uiteindelijk gratis moeten zijn.
Hoor het graag

Er bestaat geen gratis mogelijkheid meer.
Het abonnementsgedeelte (€12,50) is gratis (icm Telfort iTV), maar je betaalt wel (verplicht) een stuk 'huur' (€4), ook bij eigen apparatuur. Helaas geldt niet meer voordeel op voordeel.

Je kan het abonnement aanvragen via Telfort of KPN, zolang je het maar op precies dezelfde tenaamstelling laat registreren.

Reageer