beantwoord

Een van de kastjes werkt niet meer

  • 13 december 2017
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo, wij hebben 2 kastjes voor de tv. Eentje vertoont sinds deze week kuren. Geeft steeds meldingen als: deze zender is niet beschikbaar, of er komen foutmeldingen. Resetten helpt soms even, maar even later weer hetzelfde. We hebben het andere kastje geprobeerd. Dit werkt wel naar behoren dus het ligt toch echt aan het kastje zelf. Kunnen we hiervoor een nieuwe ontvangen?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 14 december 2017, 10:55

Hoi sjds68, het klinkt voor de hand liggend om de tv-ontvanger te vervangen:$. Ik vermoed alleen dat het probleem in de aansluiting zit. Bij het omwisselen van de tv-ontvangers, heb je toen ook de bekabeling omgewisseld (HDMI-kabel en kabel naar je tv-ontvanger)? Heb je trouwens de tv-ontvangers bekabeld aangesloten of door middel van een tv-verbindingset?

Als het resetten van de tv-ontvanger niet helpt dan adviseer ik je om deze pagina te lezen. Op de pagina vind je een uitleg wat te doen als je de foutmelding 'Zender niet beschikbaar' ziet. Welke foutmeldingen krijg je nog meer in beeld?

Ik hoor het graag van je!
Bekijk reactie

5 reacties

Staat je klantnummer in je forumprofiel?
Dan weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +18
Neem onderstaande link door en voer beide uit

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Dit hadden we al geprobeerd. Heeft niks uitgehaald helaas.
Reputatie 8
Badge +18
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Dit hadden we al geprobeerd. Heeft niks uitgehaald helaas.


Oke dat haalde ik er niet uit in je openings topic waarin je aangeeft dat er een reset is uitgevoerd en niet dat de ontvanger is teruggezet naar de fabrieksinstellingen, je zult dan moeten wachten op webcare maar ook die gaan de vraag stellen om de ontvanger terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Reputatie 4
Badge +6
Hoi sjds68, het klinkt voor de hand liggend om de tv-ontvanger te vervangen:$. Ik vermoed alleen dat het probleem in de aansluiting zit. Bij het omwisselen van de tv-ontvangers, heb je toen ook de bekabeling omgewisseld (HDMI-kabel en kabel naar je tv-ontvanger)? Heb je trouwens de tv-ontvangers bekabeld aangesloten of door middel van een tv-verbindingset?

Als het resetten van de tv-ontvanger niet helpt dan adviseer ik je om deze pagina te lezen. Op de pagina vind je een uitleg wat te doen als je de foutmelding 'Zender niet beschikbaar' ziet. Welke foutmeldingen krijg je nog meer in beeld?

Ik hoor het graag van je!

Reageer