beantwoord

Een serieopname doen met de Android app van Telfort

• 1 september 2019
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Hoi,
Wij maken graag gebruik van de interactieve TV functionaliteiten van Telfort, hierbij gebruiken wij o.a. de iTV app op een Android toestel, hierbij zien wij dat het niet mogelijk is om serieopname in te plannen. Bij het opnemen van een serie wordt er alleen enkelvoudige opname gedaan. Op een iPad zien wij dat een serieopname wel mogelijk is. Is dit een feature die meer gebruikers missen of doen wij iets verkeerd?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 9 september 2019, 15:44

Hoi @IvoLentjes, Bart heeft vakantie, daarom neem ik het van hem over. Wat gek dat het beeld in de app 'uit zijn verband' getrokken wordt op dit toestel. Ik ben net als Enterprise wel benieuwd of je wel kan scrollen? Het lijkt erop dat de optie om een serie opname te maken verder naar beneden, dus niet in beeld staat. Het opnieuw installeren van de app maakt geen verschil begrijp ik.

Wat is het merk en type van het toestel waarop je dit merkt? Ziet het beeld er bij alle programma's zo uit, of alleen bij deze?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @IvoLentjes, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat je via jouw Android toestel geen serieopnames kan inplannen. Dit terwijl het via de iPad wel kan. Ik herken dit niet. Ik heb het zojuist ook nog even getest op een Android toestel. Als ik daar naar een serie ga die ook als serie aangegeven wordt, dus met een s in de gids en ik kies voor opname starten krijg ik twee opties, of serieopname of eenmalig.

Zou je eens de app willen verwijderen en opnieuw installeren. Werkt het daarna wel?
Hoi Bart,

Bedankt voor je reactie. Ik zie helaas niet hoe ik het plaatje kleiner kan maken 😉 Het spijt me 😉 daarvoor.

Maar helaas na het opnieuw installeren is de optie nog steeds niet zichtbaar...

Huidige versie van de app die geïnstalleerd is:
6.4.2

Android versie die gebruikt wordt op de telefoon is: 8.0.0
Reputatie 8
Badge +19
Bedankt voor je reactie. Ik zie helaas niet hoe ik het plaatje kleiner kan maken 😉 Het spijt me 😉 daarvoor.
Het beeld is inderdaad uit verhouding (te groot) en je mist zo te zien een aantal features zoals het 'afsluitkruisje', de 'Cast' optie rechtsboven en de programma-omschrijving.
Kan je wel scrollen..?

Maar helaas na het opnieuw installeren is de optie nog steeds niet zichtbaar...

Die optie wordt zichtbaar als je op 'Opnemen' klikt, althans zo zou het moeten werken.

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @IvoLentjes, Bart heeft vakantie, daarom neem ik het van hem over. Wat gek dat het beeld in de app 'uit zijn verband' getrokken wordt op dit toestel. Ik ben net als Enterprise wel benieuwd of je wel kan scrollen? Het lijkt erop dat de optie om een serie opname te maken verder naar beneden, dus niet in beeld staat. Het opnieuw installeren van de app maakt geen verschil begrijp ik.

Wat is het merk en type van het toestel waarop je dit merkt? Ziet het beeld er bij alle programma's zo uit, of alleen bij deze?

Reageer