beantwoord

DVS 1200 adapters lenen

• 12 november 2019
  • 8 reacties
  • 253 keer bekeken

Reputatie 1

Afgelopen week is er een KPN monteur bij ons langs geweest, ivm slechte verbinding van TV/internet/telefoon. We hebben een nieuw modem gekregen en het advies om even te kijken hoe het zich zou ontwikkelen met dit nieuwe modem. Mocht het nog steeds slecht blijven gaf hij de tip om 2 nieuwe DVS 1200 adapters te lenen en te kijken of het verbeterd (we hebben namelijk 1 DVS 1200 adapter en 2 oude adapters).
Het zou natuurlijk zonde zijn om deze aan te schaffen als blijkt dat de verbinding nog steeds slecht is en dit niet de oorzaak van het probleem is. 
Helaas is met name de tv ontvangst nog niet verbeterd en zou ik dus graag willen testen of de DVS 1200 adapters verschil maken. 

Mijn vraag is hoe en waar ik deze adapters zou kunnen lenen? Ik kom hier zelf namelijk niet achter.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 13 november 2019, 17:06

Hoi @IV59, ik kan me voorstellen dat je graag de DVS 1200 adapters wilt proberen als de beeldkwaliteit nog niet verbeterd is. Het lenen van de adapters is helaas niet mogelijk, tenzij je familie of vrienden hebt die deze adapters al hebben. Dat zou natuurlijk ideaal zijn om het even uit te proberen :slight_smile:

Wat je ook kan doen, is twee adapters kopen in de KPN winkel in je buurt. Als je ze voorzichtig uit de verpakking haalt, en het verpakkingsmateriaal en de bon goed bewaart, kan je de adapters binnen 14 dagen weer inleveren in de winkel. Mocht het dus niet het gewenste effect hebben of als je een andere oplossing vindt, dan kan je de adapters binnen twee weken terugbrengen en krijg je natuurlijk gewoon je geld terug. 

Ik hoor graag of het is gelukt en laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @IV59, ik kan me voorstellen dat je graag de DVS 1200 adapters wilt proberen als de beeldkwaliteit nog niet verbeterd is. Het lenen van de adapters is helaas niet mogelijk, tenzij je familie of vrienden hebt die deze adapters al hebben. Dat zou natuurlijk ideaal zijn om het even uit te proberen :slight_smile:

Wat je ook kan doen, is twee adapters kopen in de KPN winkel in je buurt. Als je ze voorzichtig uit de verpakking haalt, en het verpakkingsmateriaal en de bon goed bewaart, kan je de adapters binnen 14 dagen weer inleveren in de winkel. Mocht het dus niet het gewenste effect hebben of als je een andere oplossing vindt, dan kan je de adapters binnen twee weken terugbrengen en krijg je natuurlijk gewoon je geld terug. 

Ik hoor graag of het is gelukt en laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @IV59 , als je het doet zoals @Alexandra - Telfort  voorstelt en je mocht ze onverhoopt toch weer inleveren bij de KPN-winkel zorg dan wel dat je ook je PIN-pas bij je hebt, KPN geeft namelijk geen contant geld terug maar doet aan ‘retour pinnen’ en daarbij is je PIN-pas nodig.

Reputatie 1

Het is gelukt met de adapters! De verbinding gelukkig is een stuk beter en we kunnen nu eindelijk op 2 televisies kijken. Terugbrengen was dus niet nodig. Ik kwam er wel achter dat ik op mijn nieuwe interactieve tv ontvanger netflix kan kijken, en op mijn oude nog niet. Moet ik hier een nieuwe ontvanger voor aanschaffen of kan dit op een andere manier? 

Reputatie 8
Badge +11

Als je een ontvanger hebt waar dit niet op kan wordt deze gewoon omgeruild door Telfort. Staan je gegevens al in je profiel? Dan weten ze meteen om welke aansluiting het gaat.

Reputatie 1

Dat zou mooi zijn! Mijn telefoonnummer en postcode+huisnummer staan al in mijn profiel

Reputatie 8
Badge +11

@IV59 Fijn dat 't gelukt is met de nieuwe adapters :slight_smile: Ik zie inderdaad dat je nog één oudere tv-ontvanger hebt. Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Zo gauw je de nieuwe tv-ontvanger aangesloten hebt, kan je de oude gratis naar ons terugsturen.

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Alles is gelukt! Bedankt :grinning:

Reputatie 8
Badge +11

@IV59 Super, helemaal goed :blush: Graag gedaan en laat het gerust op het forum weten als we iets voor je kunnen doen.

Reageer