beantwoord

Duits Pakket

• 16 maart 2015
  • 6 reacties
  • 3184 keer bekeken

Hoi,

In een reclamefolder van Telfort vorige week, las ik bij de aanbieding voor Interactieve TV in kleine letters, dat er vanaf 18 maart een Duits pakket beschikbaar komt als extra optie. Eerste 2 maanden gratis, daarna iets van 2 euro per maand. Ik kan er alleen nergens op de website van Telfort iets van terug vinden.

Is er hier meer info over beschikbaar: welke zenders zitten er in het pakket en per wanneer exact beschikbaar? Ik wil t namelijk overwegen... Vind t vreemd dat t wel in een reclamefolder van Telfort genoemd, maar dat je er nergens iets over kan terug vinden op de website...
icon

Beste antwoord door Michael 18 maart 2015, 15:36

@j.kwee,

Haha, scherp! Om precies te zijn wordt deze vandaag live gezet en kan je het pakket vanaf morgen bestellen in Mijn Telfort.
De volgende zenders zijn in het pakket opgenomen:

61 – NDR
62 – Sat1
63 – Tageschau24
64 – 3Sat
65 – Pro Sieben
66 – Kika
67 – Einsfestival

Weet je zo genoeg?

Michael
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@j.kwee,

Goede vraag! Zó goed zelfs, dat ik er op dit moment geen antwoord op heb. :)
Het staat uit binnen de organisatie. Zodra ik een terugkoppeling heb, hoor je weer van mij.

Michael
Thnx Michael! Inmiddels al iets bekend? 18 maart (vandaag) zal t in ieder geval niet worden... 😉
Reputatie 8
Badge +2
@j.kwee,

Haha, scherp! Om precies te zijn wordt deze vandaag live gezet en kan je het pakket vanaf morgen bestellen in Mijn Telfort.
De volgende zenders zijn in het pakket opgenomen:

61 – NDR
62 – Sat1
63 – Tageschau24
64 – 3Sat
65 – Pro Sieben
66 – Kika
67 – Einsfestival

Weet je zo genoeg?

Michael
Super, dank je wel! Sat1 en Pro Sieben zijn voor mij wel toffe zenders dat ik t Duits pakket wel erbij wil nemen, dus dat ga ik binnenkort wel ff regelen via MijnTelfort :)

Thnx voor info, toch blijf ik t raar vinden dat t echt nergens aangekondigd/gepromoot wordt behalve dan op die éne folder. Tis dat mn oog er met toeval op viel. Had ik er niet naar gevraagd, had niemand (en blijkbaar zelfs jullie, gezien t feit dat jullie t moesten navragen) t vooralsnog geweten...
Bedankt, mooi pakket. Ik heb het inmiddels geactiveerd, bij mij op de kanalen 391 t/m 401. Kwaliteit van de kanalen is uitstekend.
Reputatie 8
Badge +2
@j.kwee,

Klopt enigszins. Ik denk ook dat er niet heel veel animo voor is. Wel verwacht ik nog dat we dit breder gaan communiceren.

@dutchtom,

Een fijne terugkoppeling! Ik lees graag dat klanten content zijn. En dan vooral met net geïntroduceerde diensten. :)

Viel Spaß damit!

Michael

Reageer