beantwoord

Dubbel Betaald voor Kidspakket, zenders ook onderdeel Pluspakket

• 18 maart 2019
  • TV
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Hallo, mijn contract bij jullie loopt vanaf 17 Augustus 2016. Nu heb ik vanaf deze datum het kidspakket aanstaan. Ook stond het pluspakket aan vanaf 23 Augustus 2016. Ik heb een jaar later het kidspakket uitgezet op 23 December 2017, wat dus betekend dat ik 1 jaar en 4 maanden dubbel heb betaald gezien het pluspakket alle zenders bevat die het kidspakket heeft. Graag wil ik het bedrag wat dubbel is betaald terug ( 80 euro)

Mvg,

fe1001620162

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 19 maart 2019, 08:36

Hoi @fe1001620162, ik lees dat je zowel het Pluspakket als het Kidspakket al een tijd aan hebt staan. Nu heb ik gekeken en de zenders van het Kidspakket zijn ook onderdeel van het Pluspakket. Je hebt hiervoor dus al dubbel betaald. Dat is zeer spijtig. Dat begrijp ik heel goed. Nu heb je hier al over gebeld, mijn collega kon helaas niets voor je betekenen. Dit heeft onder andere te maken dat je als klant een onderzoeksplicht hebt.

Nu lees ik dat je een klacht zal indienen. Ik stuur je hier zo een privébericht over.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @fe1001620162, ik lees dat je zowel het Pluspakket als het Kidspakket al een tijd aan hebt staan. Nu heb ik gekeken en de zenders van het Kidspakket zijn ook onderdeel van het Pluspakket. Je hebt hiervoor dus al dubbel betaald. Dat is zeer spijtig. Dat begrijp ik heel goed. Nu heb je hier al over gebeld, mijn collega kon helaas niets voor je betekenen. Dit heeft onder andere te maken dat je als klant een onderzoeksplicht hebt.

Nu lees ik dat je een klacht zal indienen. Ik stuur je hier zo een privébericht over.

Reageer