draadloze verbindingsset retourneren

  • 23 december 2012
  • 0 reacties
  • 2119 keer bekeken

Reputatie 1
(op advies even dit bericht in een nieuw topic)

Geachte Telfort medewerker,

Graag uw hulp bij het volgende. Vorige week aangesloten op het alles-in -een pakket. Ging voorspoedig, ondanks dat ik geen brief had gekregen met codes of wachtwoorden. Binnen een uur leek alles prima in orde. Echter, nadat de monteur vertrokken was, begon het beeld te haperen. Ik had een draadloze verbindingsset voor beide televisies besteld. De lampjes gingen rood en oranje branden. Ik heb alles geprobeerd wat op deze site en verder op het internet te vinden is, maar bleef haperend beeld houden. Hierom heb ik bij de bouwmarkt maar kabel gehaald en ben onder het huis gekropen en heb nu alles bedraad aangesloten. Ik heb nu fanatastich mooi en stabiel beeld en internet.

Ik zou graag willen weten op welke manier ik de draadloze verbindingsset kan retourneren, aangezien ik hier geen gebruik van kan maken. Ik heb de originele verpakking nog, hoewel ik maar drie adapters heb gekregen en twee dozen waar er blijkbaar 2x2 in hadden moeten zitten.

Ook zou ik graag willen weten hoeveel dagen het nog duurt voordat mijn telefonie is geactiveerd, of dat ik nog bepaalde handelingen moet verrichten om dit werkend te krijgen. Door het nummerbehoud zou het een paar dagen langer kunnen duren, maar mogelijk heeft u inzage in hoe lang het nog duurt.

Ik hoor graag van u,

Vriendelijke groet,

de hooge,

abonneenummer : 20000001092645

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer