Draadloze verbindingsset interactive TV

• 13 mei 2013
  • 14 reacties
  • 4290 keer bekeken

Enkele maanden ben ik over gestapt op Interactive TV met een draadloze verbindingsset. Deze is geinstalleerd door een monteur van Guideon.
Na een paar weken begon het beeld en het geluid vast te lopen en te haperen. Hierop heb ik de draadloze verbindingsset verwijderd en alles met de kabel aangesloten en alles werkte weer perfect. Daarna nogmaals de draadloze verbindingsset weer aangesloten en de problemen kwamen weer terug, waarop ik dus weer door middel van de kabel heb aangesloten. Wegens omstandigheden heb ik het maar laten gaan met kabel en geen aandacht meer aan besteed. Tot ik vandaag toch weer de draadloze verbindingsset aansloot en het beeld meteen weer begon te haperen en vast te lopen.
Het is duidelijk dat er een probleem zit in het kastje van de draadloze verbindingsset en ik dus een nieuw kastje moet hebben.
Graag wil ik dit opgelost zien, ik heb er tenslotte €85 voor moeten betalen (verbindingsset voor 2 televisies).
Nou is dus mijn vraag met wie ik contact moet opnemen voor een oplossing.

De draadloze verbindings in mijn slaapkamer werkt overigens, op een enkele storing na, zonder problemen.

14 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je de devolos al gereset d.m.v. het kleine knopje in te drukken wat wel binnen 2 minuten moet gebeuren
Hij is gereset maar dat werkt ook niet. Die lampjes op dat draadloze kastje knipperen als een gek. De TV staat op dit moment aan en alleen maar gehaper.
Reputatie 8
Badge +18
Dat kan van alles zijn wat de devolos verstoord van led verlichting tot magnetron en vindt dat maar eens uit, in jou geval zou ik bekabeld doorgaan en dan via dit topic een verzoek aan de moderator doen of je het geld terug kan krijgen.
Dus een nieuwe devolos toegestuurd krijgen heeft geen zin ? In andere topics op dit forum las ik namelijk berichten dat klanten een nieuwe toegestuurd kregen.
En het verzoek om geld terug te ontvangen kan dus via dit topic ? Daar hoef ik geen nieuwe topic voor te beginnen ?
In ieder geval bedankt voor de informatie tot zover
Reputatie 8
Badge +18
Natuurlijk kun je voor een eventuele defecte devolo een vervangend exemplaar krijgen, echter daar zou ik in jou geval niet voor kiezen omdat je de 2e tv toch al bekabeld hebt aangesloten zou ik dat mooi zo laten.
Je kunt het verzoek via dit topic doen welke keus je ook maakt of nieuwe devolo of geld terug vragen/krijgen.
Dan kies ik inderdaad toch maar voor het geld terug krijgen. Ik probeer de kabel wel zo mooi mogelijk weg te werken.
Dus hierbij mijn verzoek aan de moderator: Verzoek om geld terug te krijgen i.v.m. defecte devolo !
Reputatie 4
Badge +3
@RobertDriessen,

Als je de set terugstuurt naar onderstaand adres, zal ik er zorg voor dragen dat de gemaakte kosten op de factuur van factuur van juni (omstreeks 28-06-2013) worden verrekend.

BNS Data Logistics
O.v.v. klantcode
Antwoordnummer 42
4100VP Vianen

Henk
@Henk-Telfort
Bedankt voor uw reactie. Ik stuur er eentje terug, die van de televisie in de woonkamer. Diegene van de slaapkamer werkt zoals vermeld naar behoren.
Is er een leverancier bij wie ik het pakketje kan afgeven en door wie ik het pakketje met de verbindingsset gratis kan terug sturen ? Of zijn die kosten voor mij ?
Groet, Robert
@Henk
En nog een vraag. Waar kan ik de benodigde klantcode terug vinden ? Op de formulieren van Telfort kan ik hem niet zo gauw terug vinden. Is het terug te vinden als ik me inlog op MijnTelfort ?
Groet, Robert
Reputatie 8
Badge +18
@Henk-Telfort
Bedankt voor uw reactie. Ik stuur er eentje terug, die van de televisie in de woonkamer. Diegene van de slaapkamer werkt zoals vermeld naar behoren.
Is er een leverancier bij wie ik het pakketje kan afgeven en door wie ik het pakketje met de verbindingsset gratis kan terug sturen ? Of zijn die kosten voor mij ?
Groet, Robert

Naar een antwoordnummer sturen is altijd gratis en je kunt dit verzenden via een post.nl servicepunt cq voormalig postkantoor
Badge
De klantcode is terug te vinden op de factuur.

Voor verzending naar een antwoordnummer zijn de kosten voor de ontvanger.
Reputatie 4
Badge +3
@RobertDriessen,

Excuus voor het ontbreken van deze informatie, heb je de klantcode inmiddels gevonden? Zo niet, stuur ik je deze in een privé bericht.

Er zijn inderdaad geen kosten verbonden aan het verzenden van het pakket.

Henk
@Henk-Telfort
Excuus voor mijn late reactie.
De klantcode heb ik inmiddels inderdaad gevonden.
Ik stuur het pakket vandaag nog op.
Alvast bedankt voor de informatie en uw tijd.
Reputatie 4
Badge +3
@RobertDriessen,

Geen probleem, bedankt voor de terugkoppeling! :)

Henk

Reageer