Draadloze verbindingsset

• 16 februari 2012
  • 3 reacties
  • 3450 keer bekeken

iTV werkt erg goed, ben ik ook erg te spreken over, echter de daarbij geleverde draadloze verbindingsset is echt rommel. Zonde geld.

Ik moet de stekkers elke 2 dgn eruit trekken om van rode lampjes en stilstaande beelden verlost te zijn.
word er zo langzamerhand moedeloos van en vraag me af ofdat er een alternatief is (kabeltrekken is geen optie), aangezien 1 van de stekkers hoog in mijn meterkast verstopt zit.

iemand suggesties?

3 reacties

Badge
Heb ik ook gehad.
Daarom toch maar weer mijn eigen Sweex set in gebruik genomen.
Op een enkele keer na als 1 bepaalde lamp aan is geen stilstaand beeld.
Wel gehad maar dat kwam door de instabiele (internet) verbinding.
Ben nu teruggeschroefd en daardoor dit probleem ook verholpen.
Badge +7
iTV werkt erg goed, ben ik ook erg te spreken over, echter de daarbij geleverde draadloze verbindingsset is echt rommel. Zonde geld.

Ik moet de stekkers elke 2 dgn eruit trekken om van rode lampjes en stilstaande beelden verlost te zijn.
word er zo langzamerhand moedeloos van en vraag me af ofdat er een alternatief is (kabeltrekken is geen optie), aangezien 1 van de stekkers hoog in mijn meterkast verstopt zit.

iemand suggesties?

Is het al eens geprobeerd op een ander stopcontact/stroomgroep? Het kan zijn dat de elektriciteit binnenshuis een probleem oplevert namelijk.

Henk
Nee dat is niet geprobeerd, moet ook zeggen dat het de eerste/ twee weken week goed heeft gefunctioneerd.
Er zijn wijzigen in huis geweest.

Ik heb ook aangegeven bij de helpdesk, daar heb ik een mail van gehad dat ik de set mag retourneren en mijn geld terug krijg. Ga dus voor een andere set of toch maar een kabel trekken.

Reageer