beantwoord

draadloze verbindingset netwerk probleem

• 15 april 2018
  • 33 reacties
  • 565 keer bekeken

Toon het eerste bericht

33 reacties

Hallo Jimmie De link van jou heb ik ook al tig keer geprobeerd. Helaas. Geen verbetering.
Ik heb vandaag iemand mee laten kijken. Waarschijnlijk is de ethernetpoort van de tv ontvanger kapot. Hij is ook alle mogelijkheden bij langs geweest. Kabel is goed. Internet werkt wel via de kabel. Alleen brand niet als ik het met tv kast verbind.
Er missen een paar contact pinnetjes in het tv ontvanger.
Uit het nidden of aan de zijkant? Niet alle pinnetjes worden gebruikt.
Kan het ook een instelling in je tv zijn, die nu uit staat?
Toch maar telefonisch contact opgenomen met telfort. Een nieuwe tv ontvanger wordt opgestuurd. Goede service. Forum werkt ook goed. Alleen omslachtig. Ik ben 2 weken bezig om alles goed te krijgen. Eindeloos van alles geprobeerd. Resetten. Uit aan. Andere kabels en ga maar door.
Reputatie 3
Badge +4
Hi Jurrienm,

Fijn dat mijn collega nu ook je tv-ontvanger heeft vervangen. Ik zie inderdaad het ticket terug. Hopelijk lost deze nieuwe ontvanger dit probleem op en kun je vanaf dan weer zonder problemen gebruik maken van je diensten! Houd je ons op de hoogte?
De tv ontvanger werkt nu naar behoren. Ik kan weer genieten van ongestoord tv kijken.
Reputatie 3
Badge +4
Wat fijn om te horen, @jurrienm! Laat je het me weten wanneer je nog vragen hebt?

Reageer