beantwoord

draadloos verbindingsset springt op rood

• 17 mei 2018
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb sinds een aantal weken problemen met mijn draadloos verbindingsset. Na veel zelf geprobeerd te hebben, eindelijke Telfort gebeld en kreeg na een dag nieuwe adapters, heel lief en netjes!!!!!! Deze ook hebben aangesloten en nog met hetzelfde probleem. Heb ze alledrie naast elkaar aangesloten en ja toen deden ze het, zonder aansluiting aan modem of tv kastje. Zodra ik ze aansluit op modem en tv kastje springen ze op rood. HELP ALSJEBLIEFT!!!!!!!!!!!!!

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast
icon

Beste antwoord door jimny 17 mei 2018, 14:32

Draai eentje van de drie een halve slag, dat wil nog weleens helpen en sluit ze aan op een enkel stopcontact en heb je een dubbel stopcontact gebruik dit niet voor een andere aansluiting.
Als ze het nog niet doen, kun je ze resetten als ze in het stopcontact zitten door de resetknopjes binnen 2 minuten op alle drie in te drukken
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Draai eentje van de drie een halve slag, dat wil nog weleens helpen en sluit ze aan op een enkel stopcontact en heb je een dubbel stopcontact gebruik dit niet voor een andere aansluiting.
Als ze het nog niet doen, kun je ze resetten als ze in het stopcontact zitten door de resetknopjes binnen 2 minuten op alle drie in te drukken
Reputatie 4
Badge +10
Hi Patje1978, welkom op het forum. Kun je aangeven of een tip van jimny heeft geholpen? Mocht je het resetten nog niet hebben geprobeerd. Hierbij de link:

Tv-ontvanger resetten.

Hoor het graag van je!

Reageer