Draadloos TV kijken......

• 2 mei 2013
  • 1 reactie
  • 2683 keer bekeken

Wat een drama telfort interactieve TV. Ik ben al jaren een hele trouwe klant van Telfort (internet en mobiel). Omdat ik al jaren tevreden was, heb ik ook besloten interactieve TV van telfort aan te schaffen....Niet doen dus, wat een drama en wat een slechte service. Even kort een uitleg: draadloos is dus niet draadloos want het loopt gewoon via het elektriciteitset en daarbij zijn zoveel storende factoren dat ik uiteindelijk vanuit mijn kantoor een kabel heb lopen naar mijn huis zodat de kinderen toch nog TV kunnen kijken (het is jammer dat ik geen foto kan plaatsen, want het is werkelijk vreselijk). En uiteraard kan je niet meer van het abonnement af. Nou 2 januari loopt mijn contract af en dan ben ik ook werkelijk van alles af.....Mobiel van mij en mijn dochter, Internet en TV! Ik kijk er nu al naar uit. Uiteraard heb ik al gevraagd of ik alleen van mijn interactieve TV abonnement af kon, maar mevrouw, dat is natuurlijk niet mogelijk want u kunt wel TV kijken......

1 reactie

Badge +1

Wat een drama telfort interactieve TV. ********************
Interactieve TV abonnement af kon, maar mevrouw, dat is natuurlijk niet mogelijk want u kunt wel TV kijken......

Sinds wanneer is die verandering ingegaan??

Dat het draadloze niet draadloos is klopt, want het gaat via die powerpluggen, zo tezien per 2 jan 2013??
 Jammer dat je niet eerder heb kunnen reageren, maar als het resultaat echt zo barslecht is, zou je toch op een of andere manier restitutie moeten kunnen krijgen.

Ik begrijp uit bovenstaande dat je een thuiswerker ben, neem aan dat die kabel goed is etc, geen breuken enzo..

Via PM zal ik je mijn tel nr geven.

Reageer