draadloos tekevisie kijken

• 9 april 2013
  • 4 reacties
  • 1880 keer bekeken

Badge
Sinds kort heb ik alles in een van Telfort. Ik kijk televisie via het zgn. draadloze systeem. Na wat aanloopproblemen aan de praat gekregen. Echter ik heb zeer regelmatig last van een stilstaand of schokkerig beeld. Ben ik de enige of heeft iemand hiervoor een oplossing, want het is knap irritant? Ik heb er al voor gezorgd dat er maar 1 afgaande voeding zit op de adapter en geen andere verbruikers op hetzelfde stekkerblok. Wie helpt me?

4 reacties

heb precies hetzelfde.. schokkerig beeld..
Reputatie 8
Badge +18
@corkoekoek kun je eens inloggen in je modem via htttp://192.168.1.254 gebruikersnaam admin en wachtwoord 1234 en dan in het 1e scherm op pijltje system info en de gegevens die aan de rechterkant staan hier neerzetten.
Badge
Hallo Jimny

in de bijlage een screenshot van de rechterkant van de pagina system informatie van de modem.
Ik hoop dat je er wat mee kunt en ben benieuwd naar je reactie.

Groeten Cor
Reputatie 8
Badge +18
Je modem traint in op 25 Mb dat is meer dan genoeg voor iTV .
Is de tv ontvanger draadloos aangesloten en zo ja  de adapters resetten d.m.v resetknopje en dat moet binnen 2 minuten.
Als beide huisjes groen zijn is er verbinding en wat je ook nog kunt doen de voeding van de tv ontvanger loshalen gedurende 15 sec.

Reageer