beantwoord

Draadloos

• 7 december 2012
  • 5 reacties
  • 2310 keer bekeken

Badge
Hallo Telfort,

Het draadloze gebeuren werkt niet naar behoren.
Ik krijg op mijn 2e tv geen normaal signaal, en het middelste lampje blijft afwisselend rood/rood knipper branden.

De afstand is niet ver, en de fase is gelijk op deze 2 kamers.

Graag jullie hulp/advies

Gr

Roger
icon

Beste antwoord door Jelmer 10 december 2012, 10:21

@roko72

Jammer dat je problemen met de Interactieve TV ervaart. Ik wil je vragen de TV-ontvangers van plek te wisselen om te kijken of het probleem dan ook voor komt. Ik lees dit graag terug in dit topic.

Jelmer
Bekijk reactie

5 reacties

Badge
@roko72

Jammer dat je problemen met de Interactieve TV ervaart. Ik wil je vragen de TV-ontvangers van plek te wisselen om te kijken of het probleem dan ook voor komt. Ik lees dit graag terug in dit topic.

Jelmer
Badge
Beste Jelmer,

Ik heb onlangs e.e.a. gewisseld, maar het probleem blijft zich voordoen.
Onlangs heb ik een mail gehad, met een antwoord op mijn klacht die ook betrekking heeft op bovenstaand.

Vooralsnog wacht ik de ontwikkeling even af.

Met vriendelijke groet, en vast bedankt voor de support

Roger
Geachte Telfort medewerker,

Graag uw hulp bij het volgende. Vorige week aangesloten op het alles-in -een pakket. Ging voorspoedig, ondanks dat ik geen brief had gekregen met codes of wachtwoorden. Binnen een uur leek alles prima in orde. Echter, nadat de monteur vertrokken was, begon het beeld te haperen. Ik had een draadloze verbindingsset voor beide televisies besteld. De lampjes gingen rood en oranje branden. Ik heb alles geprobeerd wat op deze site en verder op het internet te vinden is, maar bleef haperend beeld houden. Hierom heb ik bij de bouwmarkt maar kabel gehaald en ben onder het huis gekropen en heb nu alles bedraad aangesloten. Ik heb nu fanatastich mooi en stabiel beeld en internet.

Ik zou graag willen weten op welke manier ik de draadloze verbindingsset kan retourneren, aangezien ik hier geen gebruik van kan maken. Ik heb de originele verpakking nog, hoewel ik maar drie adapters heb gekregen en twee dozen waar er blijkbaar 2x2 in hadden moeten zitten.

Ook zou ik graag willen weten hoeveel dagen het nog duurt voordat mijn telefonie is geactiveerd, of dat ik nog bepaalde handelingen moet verrichten om dit werkend te krijgen. Door het nummerbehoud zou het een paar dagen langer kunnen duren, maar mogelijk heeft u inzage in hoe lang het nog duurt.

Ik hoor graag van u,

Vriendelijke groet,

de hooge,

abonneenummer : 20000001092645
@de hooge:
omdat je vraag nogal verschilt van de originele vraag is het voor de overzichtelijkheid beter een eigen topic te starten.
Zal ik doen.

Reageer