doe mee aan afschaffen nieuwe TV menu

  • 17 september 2020
  • 12 reacties
  • 337 keer bekeken

Reputatie 1

Heb nieuwe menu gezien en geprobeerd bij vriendin;

zeeeer zeeeeerrrrrr slecht !

 

  • minder info dan wel tekst / meer nutteloze plaatjes
  • minder regels op pagina dus meer scrollen
  • trager echt trager (vanwege plaatjes vermoed ik)
  • veel onoverzichtelijker / veel zoeken
  • sommige handige oude stappen zijn veranderd en slechter
  • terug en aanklikken extra stap/klik dus ook trager
  • geen picture in picture meer !
  • etc.

    AUB Telfort/KPN zet deze omzetting niet door !

Ben ooit weg gegaan bij UPC/Ziggo omdat die ook zo’n slecht menu hebben.

Daar lijkt dit nieuwe menu ook op ! ? Waarom ? Het oude was echt goed EN handig !

 

ALS JIJ HIER OOK VAN BAALT ? LIKE EN DEEL


12 reacties

Reputatie 1

Heb nieuwe menu gezien en geprobeerd bij vriendin;

zeeeer slecht.

 

  • minder info / meer nutteloze plaatjes
  • trager echt trager
  • onoverzichtelijker
  • sommige handige oude stappen veranderd
  • terug en aanklikken extra stap/klik
  • geen picture in picture meer !
  • etc.

    AUB Telfort/KPN zet deze omzetting niet door !

Ben ooit weg gegaan bij UPC/Ziggo omdat die ook zo’n slecht menu hebben.

Daar lijkt dit nieuwe menu ook op ! ? Waarom ? Het oude was echt goed EN handig !

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic, het heeft geen zin om te reageren op een topic van 6 jaar geleden

Reputatie 1

ik kan mij niet onttrekken aan ‘vercommercialisering’ , zie de rubriek ‘films’ ‘sport’ en series’ waarin je als eerste  on-demand content ziet; dan zegt telfort nog, maar we verdienen er niets aan, we rekenen hetzelfde tarief als de aanbieders:money_mouth: :disappointed:.

 

 

Reputatie 3
Badge +1

Jammer om te horen dat je niet blij bent met het nieuwe menu @Gertvdptev. Ik kan me voorstellen dat dergelijke veranderingen niet altijd fijn zijn, zeker in het begin. Het enige wat ik op dit moment kan doen is je klacht noteren. Voor nu ben ik echter bang dat we niet zomaar deze wijziging terug gaan draaien, maar misschien dat we in de nabije toekomst met updates zullen komen aan de hand van feedback van onze klanten. Dus blijf ook vooral je feedback delen.    

Reputatie 1

Veranderingen op zich zijn goed, toevoegen van  knulligheden en onlogische zaken,als(mogelijkheid van twee herinneringen inoplannen op twee kanalen,op  hetzelfde tijdstip),  of verwijderen van, in het verleden goed functionerende logica,  is hemeltergend en minachtend naar de gebruikers, zoals blijkt uit, citaat:

  • Moderator: “…..dat we niet zomaar deze wijziging terug gaan draaien,”gebruikers geven niet zomaar aan wat niet goed functioneert of hapert!

,  

Reputatie 3
Badge +1

Natuurlijk blijven we aan onze kant ook testen en doorontwikkelen, maar feedback in welke vorm dan ook (functionaliteit, buttons, opties etc) is altijd goed om te delen. Ik heb jouw klacht voor nu in ieder geval genoteerd @Gertvdptev

Reputatie 1

Vandaag weer enkele Telfort/KPN gebruikers/vrienden/familie gezien….

Niemand tevreden en verdrietig dat oude tv menu weg is.

Reputatie 3
Badge +1

Misschien goed om je feedback ook te delen op dit Forumtopic. Hier vind je alle informatie omtrent de update met de bijbehorende reacties van klanten. Nieuwe updates worden hier ook geplaatst.  

Het is inderdaad een waardeloze update. De gids was goed en nu compleet waardeloos.

Als ik op de gids een programma aan klik dan wordt er niet direct overgeschakeld, nee dan moet ik dit bevestigen….. Waarom zou ik in hemelsnaam dit moeten bevestigen, ik klik er niet voor niks op en ik zie toch niks anders aangezien het tv beeld helemaal weg is als je in de gids zit -_-’

Dat is direct het volgende grote minpunt van de gids, je moet net zoals met de vorige gids gewoon in de gids kunnen kijken en ondertussen beeld en geluid hebben.

 

De arrogantie van “we schrijven het op maar gaan er niks mee doen” is inderdaad stuitend zoals hierboven wordt aangeven. Dit kan echt een reden zijn om over te gaan stappen.

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik weet niet op welke arrogantie je precies doelt @ErwinVu, maar we luisteren wel degelijk naar feedback. Wanneer er genoeg feedback binnenkomt, dan is de kans groter dat we er ook iets mee gaan doen. Ik kan natuurlijk niet beloven dat we ook daadwerkelijk alles gaan aanpassen wat genoemd wordt door klanten, dat is inderdaad een onbegonnen zaak, maar veel dezelfde feedback helpt zeker. Helaas ben ik niet degene die aan de knoppen draait, maar we kunnen wel aangeven als Forum zijnde dat er bepaalde feedback op het Forum binnenkomt bij de mensen die aan de knoppen draaien. Daarom raad ik je aan om je feedback te delen op dit Forumtopic, zodat we alle feedback op 1 plek hebben staan. Verder zijn we ook al druk bezig met het oplossen van bepaalde problemen. 

Reputatie 1

En helaas ben ik nu ook - zonder waarschuwing - overgezet op nieuwe TV menu ?

Meteen storingen, vertragingen (ja, die leuke halve pagina met plaatje moet geladen dus kost tijd - niet dat ik iets aan dat plaatje heb…..), knoppen functies veranderd (teletekst aan/uit o.a.).

Snap niet wat er beter is ?

  • info over seizoen / episode verdwenen
  • zoeken geeft veel plaatjes als resultaat en geen/amper info
  • terug knop werkt anders
  • geheel veeeeeelllll trager (want je MOET leuk plaatje erbij zetten)

    En zo kan ik wel doorgaan…

Heb veel vrienden, familie over gehaald/geholpen naar Telfort te gaan. Denk dat er binnenkort een stel mee verhuizen naar T-Mobile of andere aanbieder. Even TV kastjes testen. Meteen ook de mobiele en ander abo's mee. Pfff...wat een ellende. Waarom iets goeds zo om zeep helpen ?

Reputatie 1

Zoekresultaten geven ook geen data zoals seizoen en afleveringsnummer meer…..

Erg onhandig. Je moet alsmaar meer typen en tikken voor hetzelfde wat vroeger in 1 klik ging.

 

Reputatie 1

Gelukkig weer beeld tijdens menu gebruik…

Nu nog zoek resultaten met seizoen en aflevering…

En natuurlijk snelheid menu, bediening verhogen. Erg traag allemaal.
(denk door te grafische interface met veel scripts)

Reageer