beantwoord

Disney Channel, please!

• 23 september 2013
  • 4 reacties
  • 2658 keer bekeken

In april en mei is er ook al gevraagd naar Disney Channel, echter zonder enige actie. Nu, 4 maanden later, probeer ik het ook nog eens om het Telfort aan hun verstand te peuteren: svp Disney Channel toevoegen! Is een zeer geliefde zender bij 10-12 jarigen met o.a. Dog with a blog, Austin & Alley, Jessie, etc. Anders stap ik zo snel mogelijk over naar UPC.
icon

Beste antwoord door Jeroen 30 september 2013, 15:19

@DisneyChannel,

Welkom op het forum en bedankt voor jouw input. Ik zal jouw wens intern kenbaar maken, wellicht kan deze zender in de toekomst worden toegevoegd. Ik kan echter niet beloven dat de zender wordt toegevoegd en wanneer dit dan zou zijn.

Jeroen
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je zal hier voor bij KPN moeten zijn, zij bepalen het aanbod, Telfort neemt alleen af
ik wi dat kanaal ook heb het ook al meerdere keren gevraagd en disney junior is ook zo leuke zender voor dekleinere kinderen mischien iets voor nu omdat studio 100 er uit gaat 
Badge +1
@DisneyChannel,

Welkom op het forum en bedankt voor jouw input. Ik zal jouw wens intern kenbaar maken, wellicht kan deze zender in de toekomst worden toegevoegd. Ik kan echter niet beloven dat de zender wordt toegevoegd en wanneer dit dan zou zijn.

Jeroen
wrm zenden jullie gaan disney channel uit ik wil hem heel raar op telfort!!!!!!!:?:(

Reageer