beantwoord

Discovery Networks stopt met Discovery World?

• 6 februari 2018
  • 13 reacties
  • 218 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Op het forum van Delta/Zeelandnet zegt een mod dat Discovery World gaat verdwijnen. Klopt dit?

https://forum.zeelandnet.nl/televisie-4/discovery-eurosport-tlc-en-id-terug-bij-delta-7589/index1.html#post58228
icon

Beste antwoord door Reacher 12 februari 2018, 11:32

Ik zat er naast, had te snel conclusie getrokken.
World verdwijnt enkel bij Delta en blijft gewoon als zender bij andere providers.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Het bericht klopt ja, het staat ook op de website van Discovery Networks zelf.

http://www.discoverynetworks.nl/pers/discovery-eurosport-tlc-en-id-terug-bij-delta/

Maar Discovery World kan verdwijnen uit de overeenkomst met Delta/Zeelandnet maar dat zegt niets over de andere providers.
Ze hebben allemaal hun eigen overeenkomst met de diverse zenders.
Reputatie 3
Badge +8
Goede tip @CKT 🙂 Ik zal je suggestie doorseinen!
Reputatie 8
Badge +19
De moderator van Delta zegt dat Discovery stopt met Discovery World.
Dat zijn zijn woorden op het forum, ik lees in het persbericht van Discovery toch dat het hier om de overeenkomst met Delta gaat.

In de eerste alinea van het persbericht is de CCO van Delta aan het woord.

Quote:
'Ludolf Rasterhoff, CCO DELTA: “Goed nieuws. De zenders van Discovery Networks Benelux zijn vanaf 1 maart terug in ons digitale zenderaanbod. We weten dat een deel van onze klanten er echt naar uitkijkt om de mooie documentaires, series en grote sportevenementen weer te kunnen bekijken. Daarom zijn we bijzonder blij dat we nu tot een nieuwe overeenkomst zijn gekomen'.

Ik lees verder nergens een uitspraak van Discovery dat ze in het geheel stoppen met Discovery World, dus ook bij de andere providers.
Misschien kan je het eens aan die betreffende moderator op het Delta forum vragen..?
Ik kan op Google ook niets vinden dat ze stoppen met Discovery World.
Reputatie 8
Badge +19
Ik heb gemaild met de persvoorlichtser van Discovery Networks Nederland en die antwoordde dat World per 1 maart als zender stopt en de content via VOD aangeboden zal worden. Apart...
Nou, als het van de persvoorlichtster van Discovery Networks NL zélf komt dan zal er wel een kern van waarheid inzitten... 😁
Wel vreemd dat ze er zelf geen ruchtbaarheid aan geven en de providers blijkbaar ook nog niet op de hoogte zijn, of als ze dat wel zijn hier verder ook geen melding van maken.
Het is tenslotte al bijna 1 maart...

Discovery World zegt me overigens verder niets, ik zou niet eens weten waar die zit in de zenderlijst...
Maar ik kijk sowieso vrijwel geen TV, ik krijg mijn content hoofdzakelijk binnen via internet, en Kodi natuurlijk... :8
De nieuwe serie Star Trek: Discovery (pun intended ;)) vind ik zeer de moeite waard als verstokte Star Trek fan.
Reputatie 6
Badge +12
Bedankt voor de verduidelijking @Reacher 🙂.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Reacher, ik zie dat Enterprise je heeft geïnformeerd hierover. Iedere provider maakt inderdaad zelf afspraken over welke zenders ze aanbieden in welke pakketten, dus dat kan verschillen.

@Enterprise; bedankt!
Reputatie 2
Badge +3
De moderator van Delta zegt dat Discovery stopt met Discovery World.
Reputatie 6
Badge +12
Dat wist ik nog niet @Reacher, dank voor het delen!
Reputatie 2
Badge +3
Ik heb gemaild met de persvoorlichtser van Discovery Networks Nederland en die antwoordde dat World per 1 maart als zender stopt en de content via VOD aangeboden zal worden. Apart...
Reputatie 8
Badge +19
Sorry, dubbelpost...
Reputatie 2
Badge +3
World verdwijnt enkel bij Delta en blijft gewoon als zender bij andere providers.
Reputatie 8
Badge +19

Oke, thanks voor de heads-up... 😉
Misscien een goed idee om Dicovery World in HD toe te voegen? En dan ook maar meteen Travel channel,Outtv,RTL lounge,RTL crime en RTL telekids in HD 😉

Reageer