beantwoord

Discovery Channel HD basispakket?

• 4 april 2013
  • 5 reacties
  • 2785 keer bekeken

Hierbij een vraag betreffende het alles in 1 pakket van Telfort.

Op de website van Telfort wordt aangegeven dat er 10 HD kanalen in het basispakket beschikbaar zijn. Discovery Channel staat hier niet tussen.
KPN biedt deze zender wel standaard aan in HD in hun basispakket. Ook in de zenderlijst van Telfort staat dat deze zender HD is. Op het forum kom ik bovendien
berichten tegen dat Discovery HD wel degelijk in het telfort basispakket zit.

Graag opheldering hierover aangezien dit van belang is voor het wel of niet afnemen van ITV van Telfort.

BVD
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 4 april 2013, 10:30

Op kanaal 715 zit Discovery HD
Bekijk reactie

5 reacties

Badge

Waarom krijg ik dat HD kanaal er niet voor... Moet ik iets aanzetten voor HD ofzo?

EDIT, heb het al aanzetten bij instellingen... Had ik nog niet gedaan omdat ik de brief met pincode niet meer had, maar pincode net ontvangen via Henk in PM dus kon er weer bij 🙂
Badge +2
Hierbij een vraag betreffende het alles in 1 pakket van Telfort.

Op de website van Telfort wordt aangegeven dat er 10 HD kanalen in het basispakket beschikbaar zijn. Discovery Channel staat hier niet tussen.
KPN biedt deze zender wel standaard aan in HD in hun basispakket. Ook in de zenderlijst van Telfort staat dat deze zender HD is. Op het forum kom ik bovendien
berichten tegen dat Discovery HD wel degelijk in het telfort basispakket zit.

Graag opheldering hierover aangezien dit van belang is voor het wel of niet afnemen van ITV van Telfort.

BVD

Ik zal dit morgen ook even voor je proberen na te gaan.
Evt. kan je eea ook live in een Telfort winkel aanschouwen. Mocht je dan je KPN contractnummer mee brengen, dan zouden ze de overstap ook netjes in orde kunnen maken.
Reputatie 8
Badge +16
Tuut-Tuut, dank voor je reactie

En dit betreft het basis pakket van Telfort zonder aanvullende Plus pakket of iets?

Ja, zit er nu naar te kijken...How it's made....
Tuut-Tuut, dank voor je reactie

En dit betreft het basis pakket van Telfort zonder aanvullende Plus pakket of iets?
Reputatie 8
Badge +16

Reageer