Ik heb een ADSL alles in één abonnement bij Telfort en ik had 2 kaartjes voor Digitenne.
Nu heb ik die laatst laten omwisselen voor één (gratis) Digitenne ontvanger nieuwe stijl.
Deze heb ik even laten liggen wegens gebrek aan tijd en nu ik het apparaat aansluit krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb.
Ik heb het apparaat volgens de hulp pagina's van KPN al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw laten zoeken naar zenders, hij heeft een firmware update gehad en al meer dan 1 uur op Ned 1 laten staan.
Echter geen soelaas ... wat nu ?
Met vriendelijke groet,
Klaas Eenkhoorn
Beste antwoord door keenkhoorn
Beste Natasja,
Het probleem is inmiddels opgelost door KPN. De migratie van dvb-t1 naar dvb-t2 was blijkbaar niet goed gegaan of administratief niet geheel afgemaakt. Mijn oude digitenne kaartjes stonden nog aan mijn abonnement gekoppeld. Na registratie van de rebox was het probleem opgelost.
Dank voor de reactie!
Bekijk reactie
Het probleem is inmiddels opgelost door KPN. De migratie van dvb-t1 naar dvb-t2 was blijkbaar niet goed gegaan of administratief niet geheel afgemaakt. Mijn oude digitenne kaartjes stonden nog aan mijn abonnement gekoppeld. Na registratie van de rebox was het probleem opgelost.
Dank voor de reactie!