beantwoord

Digitenne wil niet activeren

• 11 maart 2019
  • 4 reacties
  • 326 keer bekeken

Allen,

Ik heb een ADSL alles in één abonnement bij Telfort en ik had 2 kaartjes voor Digitenne.
Nu heb ik die laatst laten omwisselen voor één (gratis) Digitenne ontvanger nieuwe stijl.

Deze heb ik even laten liggen wegens gebrek aan tijd en nu ik het apparaat aansluit krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb.
Ik heb het apparaat volgens de hulp pagina's van KPN al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw laten zoeken naar zenders, hij heeft een firmware update gehad en al meer dan 1 uur op Ned 1 laten staan.

Echter geen soelaas ... wat nu ?

Met vriendelijke groet,

Klaas Eenkhoorn
icon

Beste antwoord door keenkhoorn 14 maart 2019, 10:55

Beste Natasja,

Het probleem is inmiddels opgelost door KPN. De migratie van dvb-t1 naar dvb-t2 was blijkbaar niet goed gegaan of administratief niet geheel afgemaakt. Mijn oude digitenne kaartjes stonden nog aan mijn abonnement gekoppeld. Na registratie van de rebox was het probleem opgelost.

Dank voor de reactie!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @keenkhoorn. Welkom hier op het Forum. Lastig dat het niet lukt om Digitenne te activeren. Kun je de zenders NPO 1, 2 en 3 wel gewoon bekijken? Verder wil ik je vragen om je profiel aan te vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Dan kan ik navraag voor je doen of Digitenne in ieder geval actief is op jouw adres. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @keenkhoorn, ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Is het probleem wellicht al opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.
Beste Natasja,

Het probleem is inmiddels opgelost door KPN. De migratie van dvb-t1 naar dvb-t2 was blijkbaar niet goed gegaan of administratief niet geheel afgemaakt. Mijn oude digitenne kaartjes stonden nog aan mijn abonnement gekoppeld. Na registratie van de rebox was het probleem opgelost.

Dank voor de reactie!
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te lezen dat het probleem is opgelost. 😄

Reageer