beantwoord

Digitenne opzeggen apart

  • 22 februari 2017
  • 2 reacties
  • 1155 keer bekeken

Lang geleden werd ik abonnee van Telfort "Alles in 1". Daar zat een gratis abonnement op van Digitenne van KPN.
Vorig december heb ik mijn "Alles in 1" abonnement opgezegd vanwege een zeer lage downloadsnelheid van 1 1/2 Mbs. Waar door internetten en tv kijken onmogelijk was.
Nu krijg ik sinds december steeds rekeningen van KPN om het geld voor de levering van Digitenne te betalen. Dit terwijl Digitenne een onderdeel is van mij n ex "Alles in 1 "pakket.
Hoe kan ik dit op laten houden. Heb hier al eerder contact over gehad met Telfort maar het blijft maar doorgaan.
Is het normaal dat een ex klant de problemen zelf op moet lossen of is dat een verantwoording van de leverancier?
KPN stuurt ook steeds aanmaningen met een in het vooruitzicht gestelde boete.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 22 februari 2017, 17:21

Wat ik in eerdere posts gelezen heb moet je Digitenne zelf opzeggen.
Zie bv hier:
https://forum.telfort.nl/tv-338/opzeggen-digitenne-drama-57205

Opzeggen
https://www.digitenne.nl/bestaande-klanten/
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
gebruik je digitenne helemaal niet meer?

en heb je (eventueel) de digitale ontvangers en bijhorende kaarten allemaal ingeleverd?
Wat ik in eerdere posts gelezen heb moet je Digitenne zelf opzeggen.
Zie bv hier:
https://forum.telfort.nl/tv-338/opzeggen-digitenne-drama-57205

Opzeggen
https://www.digitenne.nl/bestaande-klanten/

Reageer