beantwoord

Digitenne op de camping

• 1 juni 2020
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

Reputatie 1

ik heb interactieve tv van telfort nu gaan we op vakantie in nederland kan ik als ik digitenne aanschaf deze meenemen naar de camping.

gr Rene

icon

Beste antwoord door jimny 1 juni 2020, 20:24

Mooi dat je DSL hebt zie onderstaande link hoe je digitenne via Telfort kunt aanvragen voor 5,00 euro per maand voor 1 ontvanger,

Bij  glasvezel kan dat helaas dus niet voor 5 euri

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/digitenne-bestellen.htm

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je een glasvezel abo hebt dan kun je je rechtsreeks via KPN een digitenne abo afsluiten en dan kun je op een camping in Nederland ook via Digitenne tv kijken

Reputatie 1

wij hebben geen glasvezel.

wij moeten het nog met adsl doen.

Dat maakt niet uit een DSL klant kan een Digitenne ontvanger als extra bestellen  a € 5,00 als een gewone ontvanger niet mogelijk is op basis van de snelheid die je haalt.

Kan je het niet als extra ontvanger bestellen dan kost die ontvanger+abonnement je € 18,00 per maand dat is wel,een belangrijke afweging als je niet elk weekend op de camping zit.

Heb je genoeg aan NPO 1, 2 en 3 dan is een eigen DVB-C T2  HEVC H.265 ontvanger mogelijk genoeg.

Reputatie 8
Badge +18

Mooi dat je DSL hebt zie onderstaande link hoe je digitenne via Telfort kunt aanvragen voor 5,00 euro per maand voor 1 ontvanger,

Bij  glasvezel kan dat helaas dus niet voor 5 euri

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/digitenne-bestellen.htm

Reputatie 1

heb ik met digitenne ook wifi internet voor mijn table en telefoon

Nee, alleen maar televisie, voor internet heb je een 4G router met data simkaart nodig, kun je beter van je Telefoon een hotspot maken als je het weinig gebruikt.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Renemaas, je wilt graag Digitenne. Met een koperverbinding is dat inderdaad mogelijk. Via de Digitenne site kun je dit gemakkelijk aanvragen. 

Je hebt dan alleen televisie, geen internet.

Reageer