beantwoord

Digitenne kastje besteld

• 14 december 2016
  • 2 reacties
  • 226 keer bekeken

Vorige week maandag 5 december hebben wij als uitbreiding voor ons Telfort pakket een Digitenne kastje besteld.
Nou hebben we keurig een mailtje gekregen dat de bestelling is binnen gekomen, maar verder niks.
Nu hebben we gister naar Telfort gebeld, die ons naar KPN stuurde, die ons naar Digitenne stuurde, die ons naar Telfort stuurde.
We kregen te horen dat het ongeveer 5 werkdagen zou duren, maar dat betwijfel ik.

Wanneer komt mijn kastje binnen is de vraag?
icon

Beste antwoord door Leon 14 december 2016, 12:15

Hoi Simon, welkom!

Vervelend dat KPN je weer terug verwijst naar ons! Digitenne wordt volledig verstuurd vanuit KPN en hebben wij geen inzicht in. De aanvraag gaat vanuit ons die kant op en zij versturen het. Ik wil je vragen om het nog een keer te proberen. Krijg je weer het zelfde verhaal te horen, dan wil het graag hier van je weten!

Is het nu wel gelukt dan hoor ik het uiteraard ook graag! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +1
Hoi Simon, welkom!

Vervelend dat KPN je weer terug verwijst naar ons! Digitenne wordt volledig verstuurd vanuit KPN en hebben wij geen inzicht in. De aanvraag gaat vanuit ons die kant op en zij versturen het. Ik wil je vragen om het nog een keer te proberen. Krijg je weer het zelfde verhaal te horen, dan wil het graag hier van je weten!

Is het nu wel gelukt dan hoor ik het uiteraard ook graag! 🙂
Badge +1
Hi Simon, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!