Digitenne in abonnement iTV, bellen en internet

• 6 mei 2012
  • 8 reacties
  • 2165 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste mensen van webcare,
Verschillende mails en telefonisch contact met de helpdesk hebben helaas niet geholpen, ondanks beloftes de zaak in orde te maken. Daarom een poging via het forum, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Sinds eind januari heb ik een abonnement Vast bellen, Interactieve tv en internet. Daarnaast heb ik nog een Digitenne abonnement. Mij was verteld dat dat gratis zou worden. Dat gebeurde niet, omdat, bleek, de voorletters van mijn naam niet gelijk waren.
Telefonisch is mijn naam met voorletters nu gelijk gezet bij zowel Telfort als de KPN/Digitenne, zo bevestigde mij de Telfort medewerker. Mij werd beloofd dat de verrekening met Digitenne nu automatisch zou plaatsvinden, zodat Digitenne gratis zou worden.
Een paar dagen geleden schreef de KPN echter weer gewoon 9 euro af. Ook heb ik geen brief van Telfort of KPN gekregen dat de zaak nu orde is en dat vond ik al wat vreemd.
Ik wil jullie dus vriendelijk verzoeken zo snel mogelijk het Telfort abonnement met gratis Digitenne in orde te maken, met terugwerkende kracht. Tijdens het afsluiten van mijn interactieve tv abonnement, is mij niets gezegd over dat de voorletters moeten kloppen: deze check had Telfort bij het afsluiten beter wel kunnen maken als dat blijkbaar een voorwaarde was, en mij erop attenderen dat deze niet klopten. Ik ben echt wel dezelfde persoon die beide abonnementen heeft! Het verschil zat 'm in de doopnamen (officiele voorletters) en de voorletter van mijn roepnaam. Dat moet nu dus hersteld zijn.
Hoor echt graag van jullie te horen, ook als ik andere actie moet ondernemen.
Vriendelijke groet,
Nelleke (roepnaame)
Officiele letters C.P. van Noort

8 reacties

ik overweeg over te stappen naar telfort (3 in 1) maar wil op een 2e tv ook hetzelfde pakket hebben. Aangezien Telfort geen tuners verkoopt (behalve digitenne) vraag ik me af of een andere tuner (adsl van online) uitkomst bied? alvast dank voor een reactie.
Badge +1
ik overweeg over te stappen naar telfort (3 in 1) maar wil op een 2e tv ook hetzelfde pakket hebben. Aangezien Telfort geen tuners verkoopt (behalve digitenne) vraag ik me af of een andere tuner (adsl van online) uitkomst bied? alvast dank voor een reactie.

ze verkopen wel degelijk een tweede stb (tuner) : kosten € 55,- zie ergens anders op dit forum
Badge
een extra turner kost 4 euro per maand extra (volgens mij kan je ze NIET kopen)

die 55 euro is voor een draaloze verbindingsset op 1 STB of 85 euro voor 2 STB
okay dank voor de reacties. Als ik het goed begrijp koop je voor 55 een verbindingsset met de hoofdtuner. Wat is STB?lijkt me handiger dan per maand 4 euro betalen en minder zenders te hebben. alleen vreemd dat telfort het hier zelf niet over heeft...of ik zie het over het hoofd.

groet.
okay dank voor de reacties. Als ik het goed begrijp koop je voor 55 een verbindingsset met de hoofdtuner. Wat is STB?lijkt me handiger dan per maand 4 euro betalen en minder zenders te hebben. alleen vreemd dat telfort het hier zelf niet over heeft...of ik zie het over het hoofd.
Badge +1
STB = Set Top Box, oftwel de (motorola) ontvanger, deze kun je inderdaad niet kopen.

Je kunt dus voor 4 euro per maand een extra ontvanger 'huren'.

los daarvan kun je dus een draadloze verbindingsset kopen, als je 1 ontvanger hebt kost deze 55 euro, als je twee ontvangers er mee aan wil sluiten kost ie 85 euro.
okay , dank je.hoop dat er een tijd komt dat je een 2e tuner kunt kopen, de monteur benoemde dat dat eerdaags gaat gebeuren.
okay , dank je.hoop dat er een tijd komt dat je een 2e tuner kunt kopen, de monteur benoemde dat dat eerdaags gaat gebeuren.

Reageer