beantwoord

Digitenne/glasvezel

• 18 mei 2017
  • 9 reacties
  • 217 keer bekeken

Ik heb in huis glasvezel en nu wil ik voor mijn caravan digitenne en dat gaat niet samen met telfort! Is dat niet vreemd?
icon

Beste antwoord door Stephen 18 mei 2017, 12:54

Hallo Sjees, welkom op het forum! Het is wel mogelijk om Digitenne te bestellen. Alleen ontvang je geen korting hierop zoals bij xDSL. Voor meer informatie zie onderstaande link:

Digitenne bestellen
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sjees, welkom op het forum! Het is wel mogelijk om Digitenne te bestellen. Alleen ontvang je geen korting hierop zoals bij xDSL. Voor meer informatie zie onderstaande link:

Digitenne bestellen
Ik werd door de klantenservice van telfort doorverwezen naar de KPN. Bij telfort klanten is het 4 euro en bij KPN is het 14 euro per maand. Ik ben toch ook een telfort klant? Ik begrijp echt dit probleem niet. Volgens een van de medewerkers gaat het bij telfort echt niet! Een klant is een klant of het nu voor thuis is of voor de caravan.
Reputatie 8
Badge +17
Voor alle duidelijkheid als je een glasvezel aansluiting hebt kun je totaal 5 tv ontvangers aansluiten en daarom is Telfort gestopt met de korting op digitenne omdat deze korting ooit is ontstaan omdat men bij een abonnement toentertijd maar 1 of 2 tv ontvangers kon aansluiten en daardoor digitenne tegen korting kon krijgen.
Maar nu begrijp ik het toch nog niet! Zeker dom van mij! Wat maakt het nu uit of ik glasvezel bezit of niet. Het een is voor thuis en de ander is voor de camping! Het kan wel zo zijn dat ik 5 tv ontvangers kan krijgen op mijn glasvezel maar dat doet helemaal niet ter zake. Ik heb ook een mobiele abonnement bij telfort. Dat kan ik toch ook zo nemen ondanks dat ik glasvezel bezit? Wat is nu eigenlijk het probleem?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sjees, ik begrijp je punt wel. Wij gaan er echter niet vanuit dat Digitenne gebruikt wordt voor op de camping maar voor gebruik thuis. Vandaar dat de korting niet wordt toegepast bij glasvezel klanten omdat zoals jimny heeft aangeven je bij glasvezel maximaal 5 TV-ontvangers kunt afsluiten.
Fijn bedrijf die telfort. Ik ging er juist wel vanuit dat je digitenne altijd op de camping gebruikt.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sjees, wellicht dat mijn vorige reacties niet duidelijk genoeg zijn dus bij deze nogmaals een poging. Je kunt Digitenne gewoon bestellen. Alleen geldt de korting op abonnementskosten niet als je een glasvezelklant bent. 🙂
En wat kost mij dat dan per maand?
Reputatie 8
Badge +17
En wat kost mij dat dan per maand?

Kosten digitenne € 14,00 per maand

Heb je al even gekeken bij Canal digitaals recreatie abonnement

Reageer