Digitenne en kooptuners

• 17 januari 2012
  • 30 reacties
  • 8900 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Ik bel maar heen en weer tussen kpn en telfort over deze aktie. Nu net een mail ontvangen van KPN dat KPN niet op de hoogte is van deze aktie van Telfort ...? bij mijn aangaan van een abbonnement Internet plus en vast bellen.

Er zit geen voucher bij mijn aanmeldingbevestiging van Telfort met een code waar KPN om vraagt. Telefonisch deelt Telfort mij mee om het over 3 maanden te proberen, maar dat is toch niet logisch?
Help please
Badge +4
Hmmmm... klinkt toch allemaal nog een beetje als kinderziektes... ik wacht nog ff af met alles-in-1 bestellen voor mijn ouders denk ik 🙂
Hmmmm... klinkt toch allemaal nog een beetje als kinderziektes... ..............

Dit speelt al vanaf de pilot, vorig jaar zomer. Dan kan je eerder over een chronische ziekte spreken dan over een kinderziekte. 😞
Badge
Ik bel maar heen en weer tussen kpn en telfort over deze aktie. Nu net een mail ontvangen van KPN dat KPN niet op de hoogte is van deze aktie van Telfort ...? bij mijn aangaan van een abbonnement Internet plus en vast bellen.

Er zit geen voucher bij mijn aanmeldingbevestiging van Telfort met een code waar KPN om vraagt. Telefonisch deelt Telfort mij mee om het over 3 maanden te proberen, maar dat is toch niet logisch?
Help please

Kan aan mij liggen maar snap je niet helemaal.
Je zegt een abbo internet plus en vast bellen aan zijn gegaan.

En je zit tussen kpn en telfort heen en weer te gaan over digitenne.
Heb je dan ook Itv van telfort of niet.
En als het alleen over het stuk gaat dat je digitenne bij je itv wilt aan vragen en dat lukt niet kun je denk ik beter zelf een topic aanmaken aangezien dit over kooptuners gaat.

mvg Rob
Je bent niet verplicht om een tuner te huren.
Er zijn er (ook hier) genoeg die een kooptuner gebruiken.

Dat is duidelijk, maar het is nog niet duidelijk hoe dat, bijvoorbeeld in mijn geval, geregeld kan worden.

Webcare, kun jij al duidelijkheid verschaffen?

Reageer