beantwoord

Digitenne bij interactieve tv

• 5 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 162 keer bekeken

Eind augustus ben ik in een Telfort winkel geweest waarbij ik mijn internet en bellen heb omgezet naar een alles in 1 pakket. Dit is gelukkig goed verlopen. Mijn digitenne abonnement zou ook overgenomen worden van de KPN. Alle papieren van de aanvragen meegekregen. Ik moest wel digitenne zelf opzeggen bij de KPN.

Van KPN een brief ontvangen dat digitenne werd beeindigd. Voor de nieuwe aansluiting bij Telfort zou ik binnen 5 dagen wat ontvangen (na 22-8). Op 26-9 had ik geen digitenne meer en kon dus helemaal niet meer kijken. Op advies opnieuw aangevraagd via Digitenne/telfort. Weer een mail gehad binnen 5 dagen. Tot op de dag van vandaag nog niks. Toen maar weer gebeld. In de mail stond bellen met de KPN. Na 10 minuten wachten eindelijk geholpen. Nagekeken, maar er was geen nieuw abonnement via Telfort doorgegeven. U moet contact opnemen met Telfort. Gebeld met Telfort, nee, u moet bellen met kpn. Via de site het nummer gevonden voor vragen over bestelling digitenne. Dit nummer om 18.30 gebeld, maar krijg een bandje, we zijn gesloten. Open van 9.30 tot 21.00 uur?

Moet ik nu dan maar voor de 3e keer een abonnement afsluiten? Zodat ik eindelijk ook in mijn tuinhuis weer TV kan kijken? Of afwachten op een mail van Telfort hoe de dienstverlening is geweest? En dan maar weer uitleggen wat er is gebeurd.
icon

Beste antwoord door Stephen 10 oktober 2016, 16:10

Bedankt voor jouw gegevens Jacky. Ik heb gekeken in het systeem en helaas is het noodzakelijk om nogmaals Digitenne te bestellen. Zou je dit willen doen via deze link en mij op de hoogte willen houden van de bestelling? Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jacky, welkom op het forum! Wat fijn dat je een Alles-in-1 pakket bij ons hebt afgesloten. Ik ontvang graag je naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Jacky. Ik heb gekeken in het systeem en helaas is het noodzakelijk om nogmaals Digitenne te bestellen. Zou je dit willen doen via deze link en mij op de hoogte willen houden van de bestelling? Bij voorbaat dank!

Ik heb wederom een bestelling gedaan.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het plaatsen van de bestelling. Omdat Digitenne een KPN product is kan ik de status van je bestelling niet bekijken. Kun je mij laten weten wanneer je de bevestiging en de apparatuur hebt ontvangen. Aangezien Interactieve TV in je abonnement zit dan worden de abonnementskosten van Digitenne gratis. Mocht de korting niet van toepassing zijn stuur mij dan een berichtje.
Bedankt voor het plaatsen van de bestelling. Omdat Digitenne een KPN product is kan ik de status van je bestelling niet bekijken. Kun je mij laten weten wanneer je de bevestiging en de apparatuur hebt ontvangen. Aangezien Interactieve TV in je abonnement zit dan worden de abonnementskosten van Digitenne gratis. Mocht de korting niet van toepassing zijn stuur mij dan een berichtje.

De spullen van Digitenne zijn ontvangen en aangesloten. Nu afwachten of het met de rekening goedkomt.