beantwoord

Digitenne bij Alles in 1

• 16 januari 2019
  • 6 reacties
  • 386 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb bij telfort een internet, bellen en interactieve tv genomen. Heb ik gevraagd of ik een digitenneontvanger er bij kon nemen. Winkel zegt is goed. Papieren in orde gemaakt. Ik vanmiddag gebeld en werd er gezegd dat ik geen digitenne kan krijgen moet ik bij kpn doen. Ik bestelling geannuleerd want dan heb ik er niets aan vanwege camping. Ik ga weer kijken internet bij telfort. Staat dat ze wel digitenne hebben bij actieve tv gratis alleen huurkosten. Ik gebeld toen werd er gezegd dat het wel kon. Nu net annulering via email gekregen. Hoe dan?.....?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 januari 2019, 18:56

Hi Marian, dat klinkt als een verwarrende situatie inderdaad. Goed dat je dat aangeeft, zodat anderen en wij je kunnen helpen.

Ik zie dat Galdor je al op weg geholpen heeft, dat is fijn. Je kan Digitenne gebruiken bij een Alles in 1 pakket, Digitenne moet dan apart worden aangevraagd. Wat Galdor aangeeft klopt, je kan korting op het abonnement krijgen als het een 'koper' abonnement is, dus niet via glasvezel. Op onze site staat meer informatie over de kosten van Digitenne en vergoeding van de abonnementskosten.

Ik heb je gegevens opgezocht, en ik zie dat het geen glasvezel abonnement was, dat geannuleerd is. De annulering die je per e-mail hebt gekregen, is de bevestiging van dat je de aanvraag die nu is geannuleerd. Mocht je deze combinatie van Internet, tv en Digitenne wel graag willen hebben, dan kan je een nieuw internet en tv pakket aanvragen. Je kan dan los via de eerste link die ik stuurde Digitenne aanvragen.

Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

6 reacties

De annulering zal voor de eerste aanvraag zijn. Er zou nu dus een nieuwe aanvraag moeten lopen.
Reputatie 1
Nee, doordat ik geen digitenne erbij kreeg heb ik het geannuleerd en heb daar ca. 2 uur geleden bericht van gekregen. Maar wat is er nu van waar? Heeft telfort digitenne of niet. Ik kan er geen wijs uit. Alles was in kannen en kruiken totdat klantenservice zei geen digitenne. Ik weer gebeld dat het niet klopte, zei telefoniste ja hoor wel digitenne. Maar ja ik had dus geannuleerd. Ik wil zeker weten of het erbij zit of niet. Wie weet het wel.
De belangrijkste vraag is dan heb je wel of geen glasvezel internet thuis? Dan kan je dit niet via Telfort bestellen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/digitenne-bestellen.htm

In dat geval zal je dit via Digitenne zelf moeten aanvragen.
Reputatie 1
Ze zijn wel in de buurt bezig met glasvezel maar bij kpn kan ik wel gewoon digitenne er bij krijgen. En ik hoef geen glasvezel. Is toch niet verplicht om te nemen? Maar telefoniste zei gewoon dat het bij telfort niet bestond. Vandaar die annulatie. Blijf dan wel bij kpn, wel iets duurder. Maar dan heb je ook weer meer zenders en buitenland bellen gratis en virus scanner. Die 3 dingen hoeven van mij niet, ik vind 10 Hollandse zenders al genoeg. Want als ik apart digitenne moet gaan nemen dan ben ik bijelkaar nog veel meer kwijt dan nu. Maar dat welles nietes wie moet ik geloven. Ik ben er klaar mee.
Goede klantenservice zeg. Ik durf niet meer heb er geen vertrouwen meer in.
Ben speciaal naar de winkel gegaan omdat ik telefonisch ook andere bedragen hoorde dan de dag daarvoor. Heb nog 3 verbindingsstekkers gekocht, waarvoor? Bah! Ik ga ze proberen terug te brengen. Ben echt teleurgesteld.
Als je internet en tv via Telfort afneemt kan je hier digitenne bij afnemen zoals je via die link kan lezen.

Digitenne is van KPN dus in die zin klopt het dat Telfort dit niet heeft. In het specifieke geval heb je nog internet van KPN dus het klopt wel, eerst zal de Telfort aanvraag rond moeten zijn dan kan je Digitenne erbij aanvragen.

Glasvezel is niet verplicht maar kan een verbetering opleveren en kost waarschijnlijk niks extra.
Je kan gezien het nieuws wat dat aangaat mischien net zo goed bij KPN blijven.
Reputatie 8
Badge +9
Hi Marian, dat klinkt als een verwarrende situatie inderdaad. Goed dat je dat aangeeft, zodat anderen en wij je kunnen helpen.

Ik zie dat Galdor je al op weg geholpen heeft, dat is fijn. Je kan Digitenne gebruiken bij een Alles in 1 pakket, Digitenne moet dan apart worden aangevraagd. Wat Galdor aangeeft klopt, je kan korting op het abonnement krijgen als het een 'koper' abonnement is, dus niet via glasvezel. Op onze site staat meer informatie over de kosten van Digitenne en vergoeding van de abonnementskosten.

Ik heb je gegevens opgezocht, en ik zie dat het geen glasvezel abonnement was, dat geannuleerd is. De annulering die je per e-mail hebt gekregen, is de bevestiging van dat je de aanvraag die nu is geannuleerd. Mocht je deze combinatie van Internet, tv en Digitenne wel graag willen hebben, dan kan je een nieuw internet en tv pakket aanvragen. Je kan dan los via de eerste link die ik stuurde Digitenne aanvragen.

Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer