beantwoord

Digitenne aanvragen lukt niet

• 10 januari 2017
  • 5 reacties
  • 473 keer bekeken

Ik heb al 2x digitenne aangevraagd, helaas zonder resultaat. Krijg wel bevestigingsmail dat dit binnen 5 werkdagen wordt geleverd. NIET DUS. Eerste keer aangevraagd op 27 dec.2016, wacht nog steeds!!!
icon

Beste antwoord door Leon 20 januari 2017, 13:26

Hallo johnnyclalmere,

Jammer om te horen dat je ons gaat verlaten! Ik had je graag verder op weg geholpen.

Wat het terugsturen van de apparatuur betreft wil ik je wel vriendelijk vragen om die ons wel retour te sturen. Die heb je in bruikleen gekregen en ondanks dat je niet tevreden bent over de geleverde service zal de hardware wel terug moeten komen. De apparatuur ontvangen we daarom graag op het volgende retouradres:

Retouren Telfort
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Klantnummer:

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het uiteraard graag van je.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi johnnyclalmere, welkom!

Dat is bijzonder! Stuur mij een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Ik zal dan kijken of ik de bestelling voor je rond kan maken.
Doe geen moeite meer. Ben eergisteren overgestapt naar andere provider. De service van Telfort is gewoon waardeloos. Omdat ik van Telfort geen service krijg, verwacht dan niet dat ik jullie apparatuur naar postkantoor breng. Kom zelf maar ophalen!!
Badge
En kreeg je bij die andere provider wel Digitenne?

Service van Telfort is best goed, maar Digitenne wordt geleverd door KPN, zelfs als je het via Telfort aanvraagt. Mogelijk ligt het probleem dus op een andere plek dan waar jij denkt.
Reputatie 5
Badge +1
Hallo johnnyclalmere,

Jammer om te horen dat je ons gaat verlaten! Ik had je graag verder op weg geholpen.

Wat het terugsturen van de apparatuur betreft wil ik je wel vriendelijk vragen om die ons wel retour te sturen. Die heb je in bruikleen gekregen en ondanks dat je niet tevreden bent over de geleverde service zal de hardware wel terug moeten komen. De apparatuur ontvangen we daarom graag op het volgende retouradres:

Retouren Telfort
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Klantnummer:

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het uiteraard graag van je.
Reputatie 5
Badge +1
Hi johnnyclalmere, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!