Digitenne

• 8 mei 2019
  • 13 reacties
  • 201 keer bekeken

Reputatie 2
Gisteren via http://digitenne.nl/telfort een digitenne abo besteld voor €5 per maand.

Krijg net de bevestiging binnen ;

Tariefwijziging
Vanaf 1 juni 2019 voeren wij een wijziging door in het abonnement dat u hebt besteld. We verhogen uw abonnementskosten met € 1,50 per maand. Dit doen we om het Digitenne netwerk te kunnen vernieuwen voor u.

Laat weer eens de betrouwbaarheid van kpn zien.

13 reacties

Reputatie 8
Badge +8
Het standaard tarief van Digitenne is/wordt ook verhoogd, dus een logisch gevolg is dan ook dat de speciale tarieven ook aangepast worden, maar je kunt binnen de 14 dagen bedenktijd alsnog onder de bestelling uit als je het te duur vindt worden.
Reputatie 2
Ik heb het al gecancelled. Gaat mij om de manier waarop. Er had ook op de website kunnen staan per 1 juni veranderen de prijzen.
Een contract afsluiten voor 12 maanden en binnen een dag een prijs wijziging door geven getuigd niet van klantvriendelijkheid.
Hier heeft Arie61 echt wel een punt.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Arie, welkom hier.

Ik ben nu ook een beetje in de war. Ik vermoed dat jij een e-mail hebt gehad voor de reguliere Digitenne abonnementen, gek dus. Die zijn nu € 15,50 en gaan naar € 17.- per maand. In jouw geval, Digitenne erbij nemen bij je pakket thuis, blijft dit € 5.- per maand kosten.
Reputatie 2
@Alex - Telfort ik zal ze morgen nog eens bellen om te vragen hoe het precies zit. Gaat mij niet om die €1,50 maar om het principe.
Reputatie 5
Badge +8
@Alex - Telfort ik zal ze morgen nog eens bellen om te vragen hoe het precies zit. Gaat mij niet om die €1,50 maar om het principe.

Dat kan ik me goed voorstellen, maar dit geldt niet voor jou als je alleen Digitenne erbij neemt voor € 5.- per maand. De prijsverhoging is bij jou al doorgevoerd bij je vaste pakket van Telfort.
Reputatie 2
Toch vandaag nog maar gebeld. De 1e bleef volhouden dat ik bij Telfort moest zijn terwijl ik me had aangemeld via digitenne.nl/telfort. nadat ik dit 3x had verteld werd de haak er op geknald.

Later nog maar eens gebeld, deze ging het uitzoeken, morgen wordt ik terug gebeld.
Reputatie 5
Badge +8
Er valt weinig uit te zoeken, die € 5.- die jij ziet bij het aanvragen omdat je ook internet van Telfort blijft € 5.-. Tenminste, ik ga ervan uit dat je internet van Telfort hebt. Dat zie ik namelijk op je adres. Dat je bij Telfort moet zijn klopt, wij regelen namelijk die korting. Geen excuus om de hoorn erop te gooien natuurlijk.
Reputatie 2
Klopt, Internet Start heet(te) het, in 2016 genomen.
Ach dat ze de haak erop gooien geeft aan wat voor club het is. Zoals ik al jaren zeg : beste netwerk, slechtste klantenservice.
Daarom is het ook zo jammer dat XS4All, Solcon en Telfort nu gaan verdwijnen.
Reputatie 5
Badge +8
Ik vind het ook erg jammer dat dit gebeurt, ik ben namelijk actief namens zowel KPN als Telfort op beide fora en herken het niet. Maar dat is een heel andere discussie. Wat hierboven staat klopt in ieder geval. Of er moet heel wat gebeurd zijn dat totaal langs me heen is gegaan. :)
Reputatie 2
Met het kpn forum heb ik geen ervaring. Met Telfort, zowel forum als twitter heb ik goede ervaringen.
Reputatie 2

Later nog maar eens gebeld, deze ging het uitzoeken, morgen wordt ik terug gebeld.

Helaas, niet teruggebeld.
Reputatie 5
Badge +8
Ik zie hier ook alleen 3 binnenkomende gesprekken van de 8ste, de laatste met de eerlijke melding dat de collega het gesprek heeft beëindigd.

Los daarvan, dat is ook niet meer nodig. De informatie die ik hierboven heb vermeld blijft kloppen. Is alles zo wél duidelijk nu?

Reageer