beantwoord

Digitenne

• 18 februari 2019
  • 9 reacties
  • 263 keer bekeken

Reputatie 1
Heb vandaag mijn internet en act. Tv geïnstalleerd maar nu heb ik geen digitenne meer. Heb speciaal aangevraagd heb thuis de papieren dat ik daarvoor 5.00 betaal voor de ontvanger. Gebeld telfort en kpn en vice versa. Nu wordt geadviseerd het opnieuw aan te vragen, heb ik gedaan maar duurt 5 dagen. Zit nu wel zonder tv in mijn vakantie huisje. Kan toch weer gewoon geactiveerd worden. Ik heb ongeveer al 2 uur aan de telefoon gehangen. Wie kan mij helpen!
icon

Beste antwoord door marian24 19 februari 2019, 16:02

Dat heb ik dus gedaan en kreeg toen een mail dat ik 15.50 moest gaan betalen. Ben net bij jullie geweest en medewerkster is bij KPN winkel geweest, die zou contact opnemen. Ze zouden me vanmorgen al terug bellen. Niet dus. Ik hoop dat jullie medewerkster het voor elkaar hebt gekregen. Vind mijn vriend heel gezellig om na zijn werk in de caravan geen tv te kunnen kijken. Maar het is in de winkel toen aangevraagd heb ik de papieren van thuis liggen waarop staat dat ik bij Telfort een ontvanger voor 5 euro kreeg. Dat heeft niets met de annulering te maken zei die man vanmorgen, ze gaan het uitzoeken. En anders kom ik alles terug brengen en ga ik ergens anders wat niets met KPN te maken heeft. Wordt van morgen nog tegen me gezegd: ja dat heb je als je over stapt. Ik hoop dat je collega wel is door gedrongen bij KPN. In ieder geval bedankt voor je advies. Marian.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je sinds kort een nieuw glasvezel abonnement hebt genomen dan kun je totaal 5 tv ontvangers aansluiten en dan vervalt de digitenne korting
Reputatie 1
Ik heb een DSL abonnement met interactieve tv en daarbij een dig. ontvanger. Ik heb de papieren bij interactief dat ik digitenne voor 5.00 er bij krijg. Alleen de huur voor de ontvanger. Maar ze hebben mij abonnement dus af gesloten.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @marian24, je geeft aan een nieuw abonnement te hebben afgesloten. Deze heb je geïnstalleerd, nu heb je alleen geen Digitenne meer. Heb je Digitenne tegelijk met het abonnement aangevraagd? Dat is mij niet helemaal duidelijk. Want er is je aangeraden om het opnieuw aan te vragen?

Is het oude Digitenne abonnement stopgezet? Of woon je in een regio die omgezet wordt van techniek en je een nieuwe ontvanger nodig hebt.

Ik wil graag eens verder meekijken, zou je daarvoor jouw huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel?
Reputatie 1
Weet niet waar ik dat kan vinden?..... maar 24 is genoeg?
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt marian24 voor het huisnummer. Ik heb even meegekeken. Ik zie dat je eerst een abonnement had. Deze is geannuleerd. Vermoedelijk is daarbij ook jouw Digitenne geannuleerd. Ik lees namelijk dat mijn collega navraag heeft gedaan bij KPN en dat daar geen Digitenne abonnement meer is, vandaar dat deze ook niet meer werkt. Als je graag weer Digitenne wil kijken, dan dien je deze opnieuw aan te vragen via de website. Hier heeft mijn collega je ook een mail over verstuurd.
Reputatie 1
Dat heb ik dus gedaan en kreeg toen een mail dat ik 15.50 moest gaan betalen. Ben net bij jullie geweest en medewerkster is bij KPN winkel geweest, die zou contact opnemen. Ze zouden me vanmorgen al terug bellen. Niet dus. Ik hoop dat jullie medewerkster het voor elkaar hebt gekregen. Vind mijn vriend heel gezellig om na zijn werk in de caravan geen tv te kunnen kijken. Maar het is in de winkel toen aangevraagd heb ik de papieren van thuis liggen waarop staat dat ik bij Telfort een ontvanger voor 5 euro kreeg. Dat heeft niets met de annulering te maken zei die man vanmorgen, ze gaan het uitzoeken. En anders kom ik alles terug brengen en ga ik ergens anders wat niets met KPN te maken heeft. Wordt van morgen nog tegen me gezegd: ja dat heb je als je over stapt. Ik hoop dat je collega wel is door gedrongen bij KPN. In ieder geval bedankt voor je advies. Marian.
Reputatie 8
Badge +11
Digitenne is inderdaad een product van KPN. Als je dat via Digitenne.nl/telfort aanvraagt en alle gegevens komen overeen hoef je niet te betalen voor de abonnementskosten, je betaald dan alleen voor de huur van de ontvanger, de 5 euro per maand.

Ik ga er van uit dat de medewerker het allemaal heeft geregeld. Ik kan dat niet inzien. Je kan dit altijd nog even navragen bij KPN op 0800-0402. Zij kunnen de korting ook voor je in orde maken als dat nog niet het geval is.
Reputatie 1
Ik heb speciaal lang gewacht met schrijven daar ik bang was dat het weer verkeerd zou gaan. Maar tot nu toe gaat het goed. Mede dank zij jullie en niet te vergeten de verkoopster van telfort winkel. Bedankt daar voor. Anders had ik nu nog het spelletje welles nietes gespeeld met kpn. Vriendelijke groet. Marian.
Reputatie 8
Badge +11
Blij om te lezen @marian24. Dit is ook zo als het zou moeten. Heel erg fijn en geniet er van.

Mocht er toch nog weer eens wat zijn, dan zien wij graag een topic verschijnen.

Reageer