beantwoord

Digitenne

• 14 april 2017
  • 7 reacties
  • 955 keer bekeken

Badge
Al jaren digitenne van kpn.
Nu alles in een van telfort genomen.
Hoe moet ik digitenne overzetten naar telfort.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 14 april 2017, 22:09

Als aĺles-in-1 en Digitenne op exact dezelfde naam en adres staan, zou het automatisch moeten gaan.
Maar dat gaat niet altijd goed, vandaar dit hulp topic van webcare
https://forum.telfort.nl/factuur-337/tips-telfort-onverwachte-abonnementskosten-voor-digitenne-helpen-graag-55236
Bekijk reactie

7 reacties

Als aĺles-in-1 en Digitenne op exact dezelfde naam en adres staan, zou het automatisch moeten gaan.
Maar dat gaat niet altijd goed, vandaar dit hulp topic van webcare
https://forum.telfort.nl/factuur-337/tips-telfort-onverwachte-abonnementskosten-voor-digitenne-helpen-graag-55236
Badge
Verhuising niet doorgeven alsnog gedaan.
Zal nu wel goedkomen hoop ik.
Bedankt voor het advies.
Geen dank, graag gedaan.
En als het niet goed gaat alsnog in dat topic melden. Dan pakt Webcare het op.
Badge
We zijn inmiddels een maand verder,maar niets opgeschoten.
Heb KPN gebeld en Telfort gebeld ben in Telfort winkel geweest maar niemand kan iets regelen.
Hoop dat ik hier verder kom.

Groet Roel.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roel, Digitenne is een KPN product en blijft dat ook. Als je ook gebruik maakt van Interactieve TV via Telfort dan hoef je geen abonnementskosten voor Digitenne meer te betalen maar enkel nog de huur van de tuner.
Is deze korting niet van toepassing bij jou? Betaal je dus nog steeds 14 euro in plaats van 4 euro? In afwachting van jouw reactie.
Badge
Bij het aanmelden van alles in een in maart stond digitenne nog op ons oude adres.
Met ingang van 26 april staat het op ons nieuwe adres.
Nu wil ik graag weten of de korting nu ingaat dus overal naar toe gebeld maar niemand kan dat bevestigen.
Hopende dat ik hier wat hoor.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roeltje, KPN activeert de korting dus zij zouden jou hierover duidelijkheid kunnen verschaffen. Mocht de korting niet zijn verwerkt op de nieuwe factuur laat dan een reactie achter in dit topic.

Reageer