beantwoord

Digitenne?

• 1 mei 2013
  • 5 reacties
  • 1860 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik  heb nu Telfort VDSL 30/3 abonnement. Stel ik pak Telfort interactieve TV erbij, kan ik dan ook (gratis?) gebruik maken van Digitenne voor de overige TV's of hoe gaat dat precies in zijn werk? Ik zie Digitenne namelijk verder niet genoemd op de Telfort website of ik kijk niet goed.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door martijnh82 1 mei 2013, 12:45

Als je op dit moment al een abonnement hebt op Digitenne (met kooptuners) wordt dat gratis. Als je nog geen Digitenne hebt zijn alleen de abonnementskosten gratis en betaal je huur (€ 4,00) per ontvanger. Zie voor alle info over Digitenne i.c.m. Interactieve TV http://www.digitenne.nl/telfort/.

Onderstaande heb ik teruggevonden op de Telfort website:
Wil je op meerdere televisies in huis digitaal tv kijken? Dat kan! In de meeste gevallen kun je een tweede Interactieve TV-ontvanger bestellen voor € 4,- per maand.

Daarnaast kun je een gratis abonnement op Digitenne van KPN ter waarde van € 9,66 per maand aanvragen. Je betaalt alleen € 4,07 huur per maand per Digitenne-ontvanger tot een maximum van 3 ontvangers.
Bekijk reactie

5 reacties

Badge
Als je op dit moment al een abonnement hebt op Digitenne (met kooptuners) wordt dat gratis. Als je nog geen Digitenne hebt zijn alleen de abonnementskosten gratis en betaal je huur (€ 4,00) per ontvanger. Zie voor alle info over Digitenne i.c.m. Interactieve TV http://www.digitenne.nl/telfort/.

Onderstaande heb ik teruggevonden op de Telfort website:
Wil je op meerdere televisies in huis digitaal tv kijken? Dat kan! In de meeste gevallen kun je een tweede Interactieve TV-ontvanger bestellen voor € 4,- per maand.

Daarnaast kun je een gratis abonnement op Digitenne van KPN ter waarde van € 9,66 per maand aanvragen. Je betaalt alleen € 4,07 huur per maand per Digitenne-ontvanger tot een maximum van 3 ontvangers.
Reputatie 1
Badge
Dat zou super zijn! Ik heb nu namelijk reeds Digitenne van KPN, incl. 3 smartcards en kooptuners (of CAM kaart). Kunnen die smatrcards één op één overgezet worden naar Telfort of moeten daar weer nieuwe Telfort Smartcards voor uitgegeven worden? Iemand enig idee hoe dat werkt?
Badge
Je houdt dezelfde kaarten, je abonnement bij Digitenne blijft ook lopen, echter zorgt men bij Digitenne (ofwel KPN, moederbedrijf van Telfort), dat men intern het bedrag voor Digitenne tegenboekt.

Je krijgt dus een factuur per maand waar op staat:

Digitenne 9,66 Euro
Korting Telfort -/- 9,66 Euro

Prijs: 0 Euro

Let wel: zorg dat je er bovenop zit, het gaat niet altijd goed met de administratieve verrekening, soms laten ze je toch extra betalen voor tuners, of is de korting niet gegeven etc etc. Als je belt naar Telfort dan zeggen ze bel naar Digitenne en soms zelfs andersom.

Bij mij ging het wel in een keer goed destijds, had een koop en een huurtuner, dus betaalde ik toch nog 4 EUro per maand (die huurtuner zat bij Digitenne wel in de prijs, bij Telfort met korting geen eerste huurtuner gratis bleek), dus toen heb ik die huurtuner laten deactiveren, ik had nog een extra kooptuner liggen dus kon 2 TV's op Digitenne, voor niks extra per maand bovenop Telfort abo.
Reputatie 8
Badge +17
Oh, en zorg ervoor dat de NAW gegevens gelijk zijn bij Telfort en Digitenne, anders kunnen ze de match niet maken en betaal je alsnog...
Badge
Bij mij is het zelfs goed gegaan met afwijkende NAW gegevens, vaste lijn van KPN stond destijds op mijn vriendin haar naam, toen we Digitenne namen ging dat volgens mij via inschrijving vaste lijn, dus haar NAW gegevens. Telfort heb ik aangevraagd op mijn naam. Wel zelfde adres natuurlijk. Misschien mazzel gehad 🙂

Reageer