beantwoord

Deze zender is alleen thuis beschikbaar

• 26 maart 2020
  • 8 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 1

Hoewel ik thuis ben, krijg in de iTV app bij een aantal zenders (waar dit niet zo zou moeten zijn, bijv. Canvas of BBC) de melding ‘Deze zender is alleen thuis beschikbaar’. Ik kijk met een i-pad, ben thuis en gebruik mijn thuis-WiFi netwerk.

In andere topics heb ik al gelezen dat ik deze zenders hiermee wel zou moeten kunnen zien. Het betreft dus niet de zenders die je sowieso niet via de iTV app kunt bekijken.

Ik zou hier graag een oplossing voor zien.

Groet,

Santos

icon

Beste antwoord door Santos 30 maart 2020, 13:34

Hallo Alexandra,

Ik kreeg in het weekend de tip om de KPN I-tv app uit te proberen. Heb ik gedaan en wat blijkt? Alle gebruikelijke zenders kunnen thuis bekeken worden. Geen idee waarom en wat het verschil is, maar in ieder geval werkt nu alles naar behoren.

@Galdor68, bedankt voor het meedenken.

Groet,

Santos

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1

Hallo Alexandra,

Ik kreeg in het weekend de tip om de KPN I-tv app uit te proberen. Heb ik gedaan en wat blijkt? Alle gebruikelijke zenders kunnen thuis bekeken worden. Geen idee waarom en wat het verschil is, maar in ieder geval werkt nu alles naar behoren.

@Galdor68, bedankt voor het meedenken.

Groet,

Santos

Curieus, behalve de naam en wat cosmetiche zaken zoals groen versus blauw is er geen verschil. Mogelijk houd het verband met de aankomende migratie toch lijkt me dat sterk.

Het werkt daar gaat het om, eerlijk gezegd heb ik er niet bij stil gestaan om die optie te noemen.

Staat de locatie service aan? Dat kan nog mee spelen met dit probleem.

Reputatie 1

Hallo Galdor,

Deze is ingeschakeld, dat kan het dus niet zijn.

Groet,

Santos

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Santos, dat is wel apart, maar het belangrijkst is dat het nu werkt zoals het hoort en jij alle zenders kan kijken! Als je toch iets opmerkt of vragen hebt, trek gerust aan de bel.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Santos, van harte welkom hier op ons forum! Ik begrijp dat je vanuit huis bepaalde zenders niet kan bekijken vanaf jouw iPad. Dat is inderdaad gek, ik zoek ook graag met je mee naar de oplossing. 

Ik lees dat je de tips die Galdor geeft al geprobeerd hebt, dat is goed om te weten. Heb je opnieuw moeten inloggen toen je de app opnieuw installeerde? Heb je het abonneenummer voor Interactieve TV voor de zekerheid nog nagekeken via Mijn Telfort? Om welke zenders gaat het precies, die niet werken? En daar krijg je dus de melding te zien dat de zender alleen thuis beschikbaar is? 

Opnieuw af en aanmelden of opnieuw installeren, veel meer opties zijn er eigenlijk niet. Zoals je al aangeeft het zou gewoon moeten werken.

Reputatie 1

Goedemorgen @Galdor68 ,

Heeft helaas beide niet geholpen. Als ik oude topics doorblader lijkt het er op dat er ergens een ‘vinkje’ verkeerd staat. Hopelijk leest iemand van Telfort/KPN mee die daar naar kan kijken.

Reageer