vraag

Derde adapter verbinding lukt niet of valt weg

• 2 juni 2014
  • 2 reacties
  • 365 keer bekeken

Al tientallen keren heb ik op allerlei manieren getracht de derde adapter te koppelen. Als ik ze met z'n drie-eenheid in een stekkerdoos stop om ze te koppelen dan lukt dat wel. Stop ik ze vervolgend ieder in hun eigen stopcontact dan valt steevast eenvan de drie verbindingen weg. Wat doe ik fout? Wie heeft de gouden tip? De software is up to date.

2 reacties

Reputatie 1
Heb je al geprobeerd om de draadloze sets de resetten? Druk op 1 van de sets die werkt 4 seconden op de reset knop (zit aan de onderkant een klein wit knopje) als het goed is gaat het het meest linker lichtje nu knipperen. Druk vervolgens op de set die niet werkt 2 seconden op de reset knop, als het goed is gaat deze nu ook knipperen en pakt hij de 3e set ook mee. Zo heb ik de 3e set aan de praat gekregen. Hoop dat het lukt 🙂
Reputatie 8
Badge +2
@Saskiamozart,

Welkom op het forum!

Spijtig om te vernemen dat het na meermaals proberen alsnog niet lukt de Draadloze Verbinding Sets (DVS) te koppelen. Erg benieuwd ben ik naar de uitwerking van de uitleg die Joycje je voorlegde.

Mocht dit alsnog niet werken dan verneem ik dat graag, wellicht doet één van de drie apparaten niet helemaal wat het moet doen

@Joycje,

Hartelijk dank voor deze goede bijdrage. ;)

Michael

Reageer