beantwoord

Defecte witte afstandsbediening TV

• 4 mei 2019
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb 2 afstandsbedieningen, waarvan bij 1 de knoppen blijven hangen.
Als bijvoorbeeld zender 1 indruk, dan gaat de tv zoeken naar zender 11111. Dit geldt ook voor het scrollen dat de TV gids. Als ik op
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 mei 2019, 09:54

Hallo @MG1234, welkom op ons forum! Zender 11111 is niet heel interessant inderdaad, daar wil je niet naar kijken. De afstandsbediening maakt het kijken zo wel erg lastig. Ik stuur je een vervangende afstandsbediening toe, deze zal je binnen 2-3 werkdagen ontvangen en daarna kan je gewoon weer naar alle zenders kijken 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @MG1234, welkom op ons forum! Zender 11111 is niet heel interessant inderdaad, daar wil je niet naar kijken. De afstandsbediening maakt het kijken zo wel erg lastig. Ik stuur je een vervangende afstandsbediening toe, deze zal je binnen 2-3 werkdagen ontvangen en daarna kan je gewoon weer naar alle zenders kijken 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @MG1234, ik zie dat je me een privébericht hebt gestuurd dat het met de nieuwe afstandsbediening nog niet is opgelost. Daardoor neig ik nu ook meer richting de tv-ontvanger, dat die ook opspeelt. Je hebt die al opnieuw opgestart en teruggezet naar de fabrieksinstellingen, maar de ontvanger blijft het signaal van de afstandsbediening niet goed oppakken. Zijn er eventueel ook andere infrarood apparaten in de buurt die er invloed op kunnen hebben?
Hi Jasper,

Bedankt voor je reactie. Er zijn wel andere apparaten die ik heb losgekoppeld van de stroom om te kijken of dit werkt, maar helaas..

Zou het kunnen zijn dat de tv-ontvanger na bijna 7 jaar aan vervanging toe is?

Alvast bedankt.

Groeten,
Michiel
Reputatie 8
Badge +11
Dat de ontvanger 7 jaar oud is zou op zich geen probleem hoeven zijn, maar ik vervang deze wel. We hebben alle andere mogelijke storingsbronnen bekeken of vervangen en de ontvanger zelf ook al opnieuw ingesteld zonder succes. De nieuwe ontvanger zal je binnen 2-3 werkdagen ontvangen, ik hoor dan graag van je hoe het daarmee gaat.

Reageer