beantwoord

Defecte voeding Animo A140

• 5 november 2017
  • TV
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Badge
Hallo,

ik heb een defect voeding van mijn animo a140 kastje. Ik heb een andere voeding geprobeerd en dan werkt hij wel.

Kan ik via dit forum een nieuwe aanvragen? Of moet ik hiervoor de klanten service bellen?

Gr Remco
icon

Beste antwoord door Stephen 6 november 2017, 18:06

Hallo Remco, indien je nog niet hebt gebeld naar de klantenservice dan graag je klantnummer toevoegen aan jouw profiel. Zodra je dit hebt gedaan stuur ik je dan een nieuwe voedingsadapter. 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Zowel webcare als klantenservice zijn nu niet aanwezig om je verder te helpen.
Snelste om morgenochtend de klantenservice even te bellen, zodat ze een nieuwe kunnen toesturen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Remco, indien je nog niet hebt gebeld naar de klantenservice dan graag je klantnummer toevoegen aan jouw profiel. Zodra je dit hebt gedaan stuur ik je dan een nieuwe voedingsadapter. 🙂
Badge
Hallo Remco, indien je nog niet hebt gebeld naar de klantenservice dan graag je klantnummer toevoegen aan jouw profiel. Zodra je dit hebt gedaan stuur ik je dan een nieuwe voedingsadapter. :)

He Stephen,

Ik heb mijn klantnummer toegevoegd.

Gr Remco
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het toevoegen van je klantnummer! Een voedingsadapter wordt klaargemaakt voor verzending en arriveert binnen enkele werkdagen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer