Defecte TV ontvanger en Telfort die er niks mee doet!

• 20 februari 2015
  • 1 reactie
  • 310 keer bekeken

Midden januari is mijn TV ontvanger, die maar een paar maanden oud is, kapot gegaan. Mijn tv herkent het apparaat niet meer en alle lampjes branden op de TV ontvanger. Ik heb op 20 januari contact gehad en ik zou teruggebeld worden door de technische afdeling. Omdat ik niet werd teruggebeld heb ik op 26 januari wederom Telfort gebeld, ik werd doorverbonden naar de technische afdeling, daar werd na een half uur wachten niet opgenomen. Ik heb toen een klacht via de mail ingediend. Als antwoord kreeg ik dat ik de klantenservice maar moest bellen en dat ik eerst met de technische afdeling moet bellen. Ik heb ze wederom gebeld en na een half uur hetzelfde antwoorden te beantwoorden kreeg ik te horen dat er een terugbelafspraak over 4 dagen !! wordt gemaakt. Op een werkdag zou ik dan thuis moeten zitten zodat de technische afdeling mij zou bellen om te constateren dat mijn ontvanger inderdaad niet werkt?!!!
Nu is het inmiddels 20 februari, nog steeds niet teruggebeld en mijn ontvanger is nog steeds kapot. Wederom met de klantenservice gebeld en dezelfde vragen beantwoord en als antwoord wederom een terugbelafspraak na het weekend!!! Waar gaat dit over, telfort? Ik ben al meer dan een maand bezig om mijn tv ontvanger om te ruilen. En als ik een klacht wil indienen zeggen ze wederom stuur een mail. Voor mij is dit nu teveel, ik betaal nu voor niks voor 2 ontvangers maar de dienstverlening is 0. Na 12 jaar bij telfort ga ik alles opzeggen, dit is belachelijk hoe jullie met jullie klanten omgaan, jullie moeten je schamen!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
@Dragan,

Jeetje, wat verhaal zeg. Hier ben ik niet trots op.

Het valt niet goed te praten dat je tot twee keer aan toe niet wordt teruggebeld. Dit is inderdaad erg bijzonder en dit stelt me teleur.

Ik zie dat er inmiddels wél het e.e.a. is aangevraagd en een vervangende ontvanger is nu naar jou onderweg. Deze wordt vandaag tussen 08:30 uur en 21:30 uur bij jou afgeleverd.
Zou je kunnen aangeven of deze de problemen wegneemt? Dan ga ik er in ieder geval voor zorgen dat je een passende compensatie krijgt voor het geleden ongemak. Ik denk dat dat wel het minste is wat ik voor jou kan doen. Ik hoop dat je ondanks deze kwestie nog klant bij ons wilt blijven. :)

Ik wil hoe dan ook mijn oprechte excuses aanbieden voor deze zeer ongemakkelijke en vreemde situatie.

Michael