beantwoord

Defecte TV-ontvanger?

• 11 december 2017
  • TV
  • 8 reacties
  • 132 keer bekeken

Onze Motorola VIP1853 start niet meer op. Het groene ledje op de adapter knippert zachtjes als de power-schakelaar achterop de VIP1853 op 'on' staat. De drukknop op de bovenkant van de VIP1853 licht helemaal niet op (niet groen en ook niet rood).

Graag hoor ik hoe we zo snel mogelijk weer TV kunnen kijken.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Stephen 13 december 2017, 11:21

Bedankt voor het plaatsen van de foto! Dat gaat inderdaad niet lukken. Ik stuur je wel een nieuwe TV-ontvanger (Arcadyan). Deze wordt morgen bezorgd. De defecte Motorola ontvangen wij dan graag retour. Bij voorbaat dank
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Een beller is sneller daar bedoel ik mee de telefonische klantenservice niets ten nadele van webcare Telfort want hier worden de topics op volgorde van binnekomst beantwoord

Wellicht heb je nog iets aan onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Bedankt voor je reactie Jimny!
Ik heb het resetten geprobeerd, maar dat lukt niet, want het apparaat start helemaal niet meer op.

Bellen is waarschijnlijk sneller inderdaad, maar ik ben ook wel benieuwd of een paar dagen zonder TV te overleven is 😉
Reputatie 8
Badge +17
Paar dagen zonder TV dat moet kunnen, vul je klantnummer in je forum profiel in, zodat webcare je gegevens heeft en je een nieuwe tv ontvanger kan toesturen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo T Peters, als je de Motorola ontkoppelt en aansluit waar de Arcadyan TV-ontvanger is aangesloten werkt deze dan wel? Aan je reacties vermoed ik dat de voedingsadapter de boosdoener is. In afwachting van jouw reactie.
Dag Stephen,

Bedankt voor je reactie. Als je bedoelt de Motorola te testen met de voedingsadapter van de Arcadyan, dan is dat niet mogelijk. De aansluitpluggen zijn niet hetzelfde (zie foto).

Met hartelijke groet, Tjitte
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het plaatsen van de foto! Dat gaat inderdaad niet lukken. Ik stuur je wel een nieuwe TV-ontvanger (Arcadyan). Deze wordt morgen bezorgd. De defecte Motorola ontvangen wij dan graag retour. Bij voorbaat dank
De nieuwe TV-ontvanger is in goed staat ontvangen, bedankt hiervoor!
Het defecte toestel zit inmiddels ingepakt in de ontvangen doos, en zal ik komende week naar een Post-NL punt brengen.

Nogmaals dank voor de snelle actie!
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en terugsturen van de defecte TV-ontvanger.
Graag gedaan! 😃

Reageer