beantwoord

Defecte tv ontvanger.

• 1 oktober 2017
  • 13 reacties
  • 186 keer bekeken

Mijn ouders , beide de 80 gepasseerd, hebben een defecte tv ontvanger.
Is het mogelijk dat zij een nieuwe krijgen?
Het is een hmb2260.

Led.
icon

Beste antwoord door Stephen 2 oktober 2017, 20:49

Hallo Led, welkom op het forum! Ik wil je ouders dolgraag helpen maar kun je mij aangeven wat er precies aan de hand is met de TV-ontvanger? Gaat deze niet meer aan? Het zou namelijk ook alleen aan de adapter kunnen liggen. Graag ook even het klantnummer van je ouders bij je profiel toevoegen. In afwachting van jouw reactie en bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Het snelste is om morgen om 09.00 even te bellen.
Dat kan wel zo zijn, maar niet iedereen kan zomaar bellen.
Als het op deze manier kan dan is dat beter.
Dat kan wel zo zijn, maar niet iedereen kan zomaar bellen.
Als het op deze manier kan dan is dat beter.

Dat klopt. Ik zei ook de snelste manier...
Ik ging er vanuit dat mensen van 80 graag asap weer tv zouden willen hebben.
Maar als het niet op een dag aankomt is dit ook een prima, en gratis, manier.

Waarom denk je trouwens dat de ontvanger kapot is?
Je kent deze probleemoplosser?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/interactieve-tv.htm
zij hebben abbo met 2 tv ontvangers, 1 in woonkamer, 1 in slaapkamer.
De betreffende ontvanger ging tijdens het kijken op zwart, lampjes uit, niet meer aan te krijgen.
Deze ontvanger had al eens problemen gegeven, maar toen omgeruild met andere.
Dus daaardoor mijn conclusie defect.
Klinkt logisch! :)
Weet webcare dat ook vast als ze aan je topic toe zijn.
Oke, we wachten even af.
Bedankt.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Led, welkom op het forum! Ik wil je ouders dolgraag helpen maar kun je mij aangeven wat er precies aan de hand is met de TV-ontvanger? Gaat deze niet meer aan? Het zou namelijk ook alleen aan de adapter kunnen liggen. Graag ook even het klantnummer van je ouders bij je profiel toevoegen. In afwachting van jouw reactie en bij voorbaat dank!
De ontvanger is naar ik al heb vermeld, al eens geruild van plaats van de woonkamer naar de slaapkamer.
De adapter is blijven zitten. Het kan dat de adapter kapot is, want de ontvanger krijgt m.i. geen stroom.
Dan zou ik eerst nog eens de adapter moeten omruilen, of het kastje weer verhuizen naar de woonkamer.
Alleen moet ik daar even tijd voor maken.

Groet Led.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Led, mijn excuses, ik had over je eerdere opmerking heen gelezen. Als je de TV-ontvanger hebt omgeruild en het probleem meeverhuisd dan is deze inderdaad defect. Kun je het klantnummer van je ouders toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan dan stuur ik hen een vervangend exemplaar.
Beste Stephen, nummer ingevuld.
Alvast bedankt voor de vlotte hulp.

Groet Led
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Led, graag gedaan! Ik zie dat je het abonnementsnummer hebt ingevuld maar daarop kan ik de gegevens van je ouders helaas niet vinden. Ik stel voor dat je mij dan hun adresgegevens kenbaar maakt via een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor hen aan de slag.
Alles werkt weer, bedank voor de snelle hulp.

Topic kan dicht.
Reputatie 8
Badge +16
Alles werkt weer, bedank voor de snelle hulp.

Topic kan dicht.

Graag gedaan en bedankt voor het melden!