beantwoord

Defecte ontvanger

• 12 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb 2 ontvangers maar nu is 1 defect hoe kan ik hier een andere voor krijgen?
Kan dat nergens op de site vinden.

Gr Ivonne
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 16 oktober 2017, 11:12

Bedankt voor je gegevens MissCroeze. De nieuwe ontvanger is onderweg naar je en die ontvang je met ongeveer 2 werkdagen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Kun je de tv ontvangers eens omwisselen en wat is er met de defecte tv ontvanger precies aan de hand
wij hebben ze omgewisseld. Anderd hadden we beneden geen tv meer.
De ontvanger van boven gehaald en die werkte wel.
Wat er gebeurde was hij viel uit (gebeurde eerst af en toe) ging weer aan. Anders was het direct goed. Nu duurde het lang en bleef in beeld staan dat hij aan het laden was. Viel weer uit en deed niks meer. Lampje brande wel maar meer ook niet.
Reputatie 8
Badge +18
Probeer via onderstaande link de onderste optie uit te voeren

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm

Mocht dat niet helpen dan is je ontvanger denk ik niet meer te redden en webcare Telfort leest altijd mee en zodra je topic aan de beurt is krijg je een reactie
Helaas werkt ook niet.
Wacht dan af op reactie voor oplossing.
Reputatie 6
Badge +7
Hallo MissCroeze, welkom op het forum! Als je alles al geprobeerd hebt, dan ben je toe aan een nieuwe. Wil je mij een privébericht sturen met je adresgegevens, het serienummer van de kapotte ontvanger en je mobiele nummer? Dan stuur ik je een nieuwe ontvanger toe.
Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor je gegevens MissCroeze. De nieuwe ontvanger is onderweg naar je en die ontvang je met ongeveer 2 werkdagen.

Reageer