beantwoord

defecte motorola kastje

  • 31 juli 2013
  • 6 reacties
  • 1493 keer bekeken

Badge
Hallo,
ik heb mijn problemen met telfort interactieve tv duidelijk opgelost.
ik heb alleen een andere motorola kastje nodig..
heb net bij de buren dezelfde kastje geleend, vip1853

en mijn problemen waren verdwenen,, geen vastlopen meer geen snelheid smoesjes of de meterkast etc. HET LIGT echt aan de kast van motorola


dus is er iemand van Telfort die mij kan helpen hiermee ( vervangen met een juiste werkende geen defecte motorola )want de klantenservice heeft het zo druk dat ze mij pas vrijdag kan bellen
|:D
icon

Beste antwoord door Henk 1 augustus 2013, 13:17

Nou Henkie

Ik heb hèt vanochtend duidelijk gemerkt wat voor klantenservice die telfort heeft
Misschien heb jij er leuke ervaringen mee
Maar ikke niet !?

Mobiel abonment bij telfort over 2 maanden gauw opzeggen zal ik doen

En over tienmaanden zowiezo die t.r.oep terugsturen naar telfortje

Doe mij maar gwn die CAI via glasvezel van solcom is tien keer beter
Met een mooie Samsung kastje voor tv

Tot zinas


Op het andere topic heb ik reeds gemeld dat er een vervangende decoder aankomt, dat de HD-zenders niet werken is erg vervelend maar wil ik graag voor je oplossen.

Dit bespreek ik graag verder in het bijbehorende topic.

Henk
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo,
ik heb mijn problemen met telfort interactieve tv duidelijk opgelost.
 geen snelheid smoesjes of de meterkast etc.



Ehh, de forumgebruikers die je proberen te helpen verzinnen geen smoesjes hoor...
Je probleem kan meerdere oorzaken hebben en het gebrek aan snelheid is er daar één van.

We hebben helaas geen kristallen bol...
Badge
Enterprise,
mijn probleem lag dus aan de kastje van motorola ,
ik hoef ook geen kristallen bol of dergelijke ik wil gewoon een goed werkende kastje 😉 netzoals wat de buren van mij hebben,,

en weet je wat nouu

mijn hd zenders zijn zomaar verdwenen nadat ik de klantenservice aan de telefoon gehad heb 🙂 wat moet ik hiervan denken ?
dat die medewerker van telfort express mijn hd zenders uitgezet heb ? zou het kunnen ?????
bewaar je kristallen for jezelf
Reputatie 8
Badge +10
In je andere topic was je een stuk vriendelijker.
Nu je denkt te weten wat je probleem is hoeft dat ineens niet meer..?

En Telfort medewerkers schakelen écht niet express je HD-zenders uit, ze zijn al blij dat ze het juist wél doen... ;)
Oorzaak kan zijn dat het modem meerdere keren in een vrij korte tijd wordt uit- en weer aangezet (of gereset)
De software die je lijn monitort ziet dat als instabiliteit en schakelt dan uit voorzorg de HD-zenders uit omdat een HS-zender 8 Mbps van je verbinding trekt.

Als je morgen aan webcare vraagt of ze je HD-zenders weer willen inschakelen doen ze dat graag voor je...
Badge
Nou Henkie

Ik heb hèt vanochtend duidelijk gemerkt wat voor klantenservice die telfort heeft
Misschien heb jij er leuke ervaringen mee
Maar ikke niet !?

Mobiel abonment bij telfort over 2 maanden gauw opzeggen zal ik doen

En over tienmaanden zowiezo die t.r.oep terugsturen naar telfortje

Doe mij maar gwn die CAI via glasvezel van solcom is tien keer beter
Met een mooie Samsung kastje voor tv

Tot zinas
Reputatie 4
Badge +3
Nou Henkie

Ik heb hèt vanochtend duidelijk gemerkt wat voor klantenservice die telfort heeft
Misschien heb jij er leuke ervaringen mee
Maar ikke niet !?

Mobiel abonment bij telfort over 2 maanden gauw opzeggen zal ik doen

En over tienmaanden zowiezo die t.r.oep terugsturen naar telfortje

Doe mij maar gwn die CAI via glasvezel van solcom is tien keer beter
Met een mooie Samsung kastje voor tv

Tot zinas


Op het andere topic heb ik reeds gemeld dat er een vervangende decoder aankomt, dat de HD-zenders niet werken is erg vervelend maar wil ik graag voor je oplossen.

Dit bespreek ik graag verder in het bijbehorende topic.

Henk
Badge
Nou Henkie

Ik heb hèt vanochtend duidelijk gemerkt wat voor klantenservice die telfort heeft
Misschien heb jij er leuke ervaringen mee
Maar ikke niet !?

Mobiel abonment bij telfort over 2 maanden gauw opzeggen zal ik doen

En over tienmaanden zowiezo die t.r.oep terugsturen naar telfortje

Doe mij maar gwn die CAI via glasvezel van solcom is tien keer beter
Met een mooie Samsung kastje voor tv

Tot zinas


Op het andere topic heb ik reeds gemeld dat er een vervangende decoder aankomt, dat de HD-zenders niet werken is erg vervelend maar wil ik graag voor je oplossen.

Dit bespreek ik graag verder in het bijbehorende topic.

Henk

Beste Henk,
ik heb echt niets tegen jou hoor

ik ben gewoon pissig door de klantenservice van telfort, hun laten mij minuten lang aan de telefoon wachten, en resultaat ? helemaal niets.

en waar komt ie die vervangende decoder aan ? ik weet er niets van hoor

mvg

Reageer