Defecte modem en ontvanger na blikseminslag

• 15 juni 2016
  • 2 reacties
  • 389 keer bekeken

Gisteren blikseminslag gehad waardoor de modem, ontvanger en de tv kapot zijn gegaan. Via de klantenservice te horen gekregen dat enkel 1 apparaat besteld kan worden, de modem dus en dat ik moet bellen voor de ontvanger zodra de modem is aangesloten. Nou las ik hier op het forum dat in het verleden klanten beide apparaten toegestuurd hebben gekregen en dat lijkt me ook niet meer dan logisch. Beide apparaten zijn namelijk buiten mijn schuld om tegelijk kapot gegaan. Heeft iemand al eens een soort gelijke situatie gehad?

Groetjes,

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Kan iemand van de klantenservice misschien contact met mij opnemen hierover s.v.p.?
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Tatili!

Da's goed zuur! Het klopt dat wij maar één apparaat tegelijk kunnen vervangen. Iets anders dan dit is administratief niet mogelijk. Het is uiteraard mogelijk om beide apparaten te vervangen indien ze defect zijn, alleen doen we dat dan "één voor één". Kun je aangeven wat er nu al in gang gezet is? Ook ontvang ik graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht, zodat ik jou kan opzoeken in mijn systeem.

Alvast bedankt voor de medewerking.