beantwoord

Defecte modem

  • 31 mei 2019
  • 34 reacties
  • 484 keer bekeken


Toon het eerste bericht

34 reacties

Hallo @zouhair , dan zou ik Telfort even bellen kan nog tot 21u00 en even met ze overleggen,
zeg er dan bij wat de monteur heeft gezegd en wat je nu zelf allemaal met behulp van het forum getest hebt.
Op een moderator wachten kan lang duren nu het weekend is.
Succes.
Het is voor mij belangerijk om te weten of het nu door de tv ontvanger komt of door de tv. De tv monteur geeft aan dat het door de tv ontvanger komt. Als ik een nieuwe tv ontvanger ontvang en het probleem blijft bestaan dan breng ik de tv terug.
Hallo @zouhair , je zou de tv eens terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen en kijken hoe deze dan reageert.
Succes.
@JanD dat is ook al meerdere malen gedaan
Heb je toevallig nog aan aansluitpunt voor kabel tv? Ziggo bijvoorbeeld, dat is een soort stopcontact met 1 of 2 gaten, bij 2 gaten is 1 tv en de ander radio.
Vaak blijft er signaal staan op die contacten en kun je eens kijken of je via dat signaal fatsoenlijk tv kunt kijken nadat je de tv hebt ingesteld voor kabel tv natuurlijk. Als je daar goed beeld hebt weet je dat de tv goed is.
Succes.
Reputatie 8
Badge +11
Ik lees een paars scherm en grijze strepen? Dat komt mij niet bekend voor. Heb je daar een screenshot van misschien? Een blauw scherm bij het opstarten zou nog kunnen waarop een percentage zichtbaar is. Maar wat jij stuurt komt mij niet bekend voor. Mocht het met de ontvanger te maken hebben, dan zal ik je een nieuwe sturen, zie het screenshot graag tegemoet.
@Bart - Telfort
is het mogelijk dat ik een nieuwe tv ontvanger ontvang? Het probleem blijft bestaan.
Reputatie 8
Badge +11
Irritant zeg. Ik zal je dan een nieuwe ontvanger sturen. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Ik hoor graag of deze het probleem oplost.
@Bart - Telfort
ik heb de tv ontvanger ontvangen alleen heb ik geen abonnementsnummer en pincode ontvangen. Kan ik deze alsnog opgestuurd krijgen om de tv ontvanger te activeren ?

Reageer