beantwoord

Defecte modem

  • 31 mei 2019
  • 34 reacties
  • 484 keer bekeken


Toon het eerste bericht

34 reacties

Hallo @zouhair , je zou het snelste Telfort even kunnen bellen voor een update:

Contact met de klantenservice

Bel met 0900 9596 en spreek je vraag in
(Hiervoor betaal je alleen de gebruikelijke belkosten)
Tip! Heb je een technische vraag over Internet, TV of Bellen? Zorg dan dat je op locatie bent als je belt.
[h4]Openingstijden[/h4]
Ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur
Zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur
Beste Bart,

ik heb tot op heden nog niks ontvangen
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal duidelijk. Volgens de Samsung monteur gaat de samenwerking dus niet zo lekker. Daarbij start het modem regelmatig opnieuw op. Ik zie nu een paar resets terug, maar toch blijft het probleem bestaan. 😞 Een nieuw modem is dan ook onderweg. Ik hoor graag hoe deze zijn werk doet.
Wanneer heb je die harde reset gedaan, Telfort kan dat namelijk zien in hun systemen, en Bart zag hem nog niet terug.
de harde reset heb ik gedaan. Maar het probleem blijft bestaan. volgens de tv monteur heb ik een nieuwe tv ontvanger en modem nodig. Ik hoop ze zo snel mogelijk te ontvangen zodat mijn probleem nu eindelijk opgelost is.
Doe nu eerst die harde reset eens die Bart aandraagt, als het dan nog niet werkt kan die er wat mee, nu duurt het alleen maar langer voordat Bart in het systeem ziet dat er het nodige is gedaan en dat het nog steeds niet werkt.
Beste Bart,

Er is meerdere malen een monteur van Samsung geweest en deze heeft aangegeven dat het probleem bij mijn modem ligt. Verder heb ik sinds het begin van mijn contract deze modem en deze is zeker aan vervanging toe.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @zouhair, wat ontzettend balen dat jouw modem steeds opnieuw opstart. Dat kan ik mij goed voorstellen. Nu ben je daarvoor al bij de KPN winkel geweest, alleen ze hebben jouw verwezen naar de telefonische klantenservice. Dit was echter de verkeerde, excuses.

Nu speelt dit probleem al een tijdje en wil je graag een nieuw modem. Ik kan je deze niet zomaar sturen. Ik zie namelijk dat je hier ook per mail contact over hebt gehad. Mijn collega heeft een harde reset aangeraden. Deze zie ik echter nog niet terug. Ik ben dan ook heel benieuwd of dit verbetering geeft. Zo niet, dan hoor ik dat graag van je zodat ik vervolgstappen kan bepalen, waarschijnlijk een nieuw modem.
Hallo @zouhair
Ze hebben je ook een verkeerd telefoonnummer gegeven, dat van KPN, terwijl je klant van Telfort bent.
Maar goed, ze behoren je fatsoenlijk te helpen in de KPN winkel, daar de Telfort winkels dicht zijn.
Wacht s.v.p. reactie


van een moderator af of bel 0900 9596, het klantenservice bij met van Telfort voor een snellere respons.

Reageer