beantwoord

Defecte modem

  • 31 mei 2019
  • 34 reacties
  • 472 keer bekeken


Toon het eerste bericht

34 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Heb je toevallig nog aan aansluitpunt voor kabel tv? Ziggo bijvoorbeeld, dat is een soort stopcontact met 1 of 2 gaten, bij 2 gaten is 1 tv en de ander radio.
Vaak blijft er signaal staan op die contacten en kun je eens kijken of je via dat signaal fatsoenlijk tv kunt kijken nadat je de tv hebt ingesteld voor kabel tv natuurlijk. Als je daar goed beeld hebt weet je dat de tv goed is.
Succes.
Reputatie 8
Badge +11
Ik lees een paars scherm en grijze strepen? Dat komt mij niet bekend voor. Heb je daar een screenshot van misschien? Een blauw scherm bij het opstarten zou nog kunnen waarop een percentage zichtbaar is. Maar wat jij stuurt komt mij niet bekend voor. Mocht het met de ontvanger te maken hebben, dan zal ik je een nieuwe sturen, zie het screenshot graag tegemoet.
@Bart - Telfort
is het mogelijk dat ik een nieuwe tv ontvanger ontvang? Het probleem blijft bestaan.
Reputatie 8
Badge +11
Irritant zeg. Ik zal je dan een nieuwe ontvanger sturen. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. Ik hoor graag of deze het probleem oplost.
@Bart - Telfort
ik heb de tv ontvanger ontvangen alleen heb ik geen abonnementsnummer en pincode ontvangen. Kan ik deze alsnog opgestuurd krijgen om de tv ontvanger te activeren ?
Reputatie 8
Badge +11
Deze kun je achterhalen in Mijn Telfort. Alles hierover lees je op deze pagina.
@Bart - Telfort
ik heb nooit gebruik gemaakt van mijntelfort thuis. Ik weet ook niet wat mijn inloggegevens zijn ?
@Bart - Telfort
Het is gelukt
Reputatie 8
Badge +11
Super, veel kijkplezier gewenst.

Mocht er nog weer een keer iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.

Reageer