Ik heb een defecte modem en ik zou graag een nieuwe willen ontvangen.
Ik ben vorige week bij een KPN winkel geweest in Rotterdam en deze heeft mij geadviseerd om contact op te nemen met 0800 0402. Dit heb ik vervolgens gedaan waarna ik te horen kreeg dat ik mijn nieuwe modem vrijdag 31/5 zou ontvangen. Ik heb geen bevestigingsmail of iets dergelijks gehad. Op vrijdag 31/5 heb ik nogmaals gebeld en kreeg ik te horen dat er niets onderweg is en dat ik niet eens in het systeem sta. Ik heb het gevoel dat ik niet serieus wordt genomen en dat ik onheus ben bejegend. Ik zit nu een week met een defecte modem terwijl er netjes elke maand de abonnementskosten van mijn rekening wordt afgeschreven. Als ik vervolgens om een naam vraag omdat ik een klacht wil indienen krijg ik alleen een voornaam, die hoogstwaarschijnlijk niet klopt, en wordt er geweigerd om mij een achternaam te geven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik als trouwe Telfort klant het vertrouwen kwijt ben geraakt en dat ik hard op zoek ben naar een andere provider. In de tussentijd hoop ik dat u mij zo snel mogelijk een nieuwe modem kunt op sturen.
Beste antwoord door Bart - Telfort