beantwoord

Defecte Amino Box

• 19 oktober 2017
  • TV
  • 4 reacties
  • 166 keer bekeken

Reputatie 1
Mijn Amino Box of beter gezegd de adapter ervan is defect. Ik wil hier graag een nieuwe voor ontvangen. Er is echter nergens op de website van Telfort een e-mail adres te vinden waar je met klanten vragen terecht kan. Twitter en Facebook vindt ik zelf niet zo handig. Ik hoef niet zo nodig deel te nemen aan dit soort sociale media. Hoe kom ik dus in contact met een service medewerker die er voor zorgt dat ik een nieuwe adapter krijg ?
icon

Beste antwoord door Stephen 20 oktober 2017, 16:11

Hallo Bertbeer, welkom op het forum! Een nieuwe adapter wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend. Laat je dan even weten of het probleem hiermee is opgelost? Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Zorg in elk geval dat je profiel zo volledig mogelijk ingevuld is. Dan heeft webcare je gegevens direct bij de hand als ze dit lezen en zorgen ze voor de verdere afhandeling.
Verder hoef je niets te doen.
Als er haast bij is kun je ook de klantenservice bellen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Bertbeer, welkom op het forum! Een nieuwe adapter wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je na het weekend. Laat je dan even weten of het probleem hiermee is opgelost? Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Hallo Stephen,

Ik heb vandaag de nieuwe adapter ontvangen. De Amino Box werkt weer naar behoren. Bedankt voor de snelle service.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan!

Reageer