beantwoord

Defecte Amino 140

• 9 januari 2017
  • 4 reacties
  • 628 keer bekeken

Mijn Amino a140 lijkt het niet meer te doen. Het rode LEDje blijft knipperen op de voorkant. Ook komt er helemaal geen beeld vanaf (zowel op de HDMI als de SCART uitgang. Ook branden er geen lampjes bij de Ethernet aansluiting.

Andere kabels, Modem en Animo los halen van de spanning en er weer terug op zetten geeft geen resultaat.

Groeten,
Robbert
icon

Beste antwoord door Leon 13 januari 2017, 12:18

Hoi Robbert, welkom op ons forum!

Dat klinkt inderdaad als een Amino die de geeft heeft gegeven! Heb je voor mij je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je een andere Amino toe! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hoi Robbert, welkom op ons forum!

Dat klinkt inderdaad als een Amino die de geeft heeft gegeven! Heb je voor mij je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst stuur ik je een andere Amino toe! 🙂
Reputatie 3
Gebruik in dit geval niet de oude adapter met de nieuwe Amino, dit kan de nieuwe decoder wederom beschadigen! Er zal zeker een andere adapter meegeleverd worden.
Reputatie 5
Badge +1
Hi Aragorn, goeie toevoeging! 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hi Robbert, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!