beantwoord

Defecte afstandsbediening

• 2 september 2019
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Reputatie 1
Beste medewerker van de klantenservice,

De afstandsbediening is altijd een gewild item bij ons in huis maar helaas werkt deze niet meer helemaal zoals zou moeten. Een aantal knoppen doen het gewoon niet meer, ook niet na het vervangen van de batterijen. Nu vindt mijn vader het niet erg als hij alleen op 1 het nieuws kan kijken, maar ik wil toch ook wel graag wat anders zien af en toe 😅Nu is mijn vraag, kunnen wij misschien een nieuwe afstandsbediening krijgen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 2 september 2019, 16:28

Hoi @IV59, welkom hier op het forum!

Ik kan me voorstellen dat zowel je vader als de rest van het gezin ook wel eens naar iets anders willen kijken dan NPO 1 🙂 Geen probleem, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor jullie aangevraagd! Deze ontvangen jullie zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen. Ik raad je aan om na ontvangst direct de afstandsbediening in te stellen. Dan kan je meteen alle functies van de tv, zoals het geluid en in standby zetten, weer gebruiken.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @IV59, welkom hier op het forum!

Ik kan me voorstellen dat zowel je vader als de rest van het gezin ook wel eens naar iets anders willen kijken dan NPO 1 🙂 Geen probleem, ik heb een nieuwe afstandsbediening voor jullie aangevraagd! Deze ontvangen jullie zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen. Ik raad je aan om na ontvangst direct de afstandsbediening in te stellen. Dan kan je meteen alle functies van de tv, zoals het geluid en in standby zetten, weer gebruiken.

Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Reputatie 1
Bedankt voor de snelle reactie en het opsturen van een nieuwe! Ik laat het weten als alles gelukt is 🙂
Reputatie 8
Badge +9
@IV59 Graag gedaan 🙂 Helemaal goed, ik hoor het wel!
Reputatie 1
We hebben de nieuwe afstandsbediening ontvangen en geprogrammeerd, net op tijd voor het weekend! 😄
Reputatie 8
Badge +9
@IV59 Super, dat is fijn! 🙂 Dankjewel voor je berichtje en alvast een heel fijn weekend.

Reageer