beantwoord

Defecte afstandbediening vervangen

Goedemiddag,

Onze afstandbediening (witte) is defect. Doet helemaal niks. Uiteraard batterijen vervangen, alles conform stappenplan die op telfort.nl staat doorgelopen. Maar doet niks meer. Kunnen wij een nieuwe krijgen?
icon

Beste antwoord door Michael 6 juni 2015, 12:23

@claudiakras,

Dat is vreemd zeg! Ik zie inderdaad dat de aanvraag ergens is blijven hangen. Ik heb zodoende alsnog een nieuw verzoek ingediend. Je mag ervan uitgaan dat je het vervangende exemplaar begin volgende week gaat ontvangen.

Mijn excuus voor deze vertraging.

Michael
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@claudiakras,

Welkom!

Van stukke afstandsbedieningen wordt niemand heel vrolijk. Ik verwacht dat een vervangend exemplaar het probleem gaat wegnemen en heb deze zodoende naar jou toegezonden. Meestal wordt deze binnen enkele dagen bij jou afgeleverd. Laat je me weten wat de status is na ontvangst?

Michael
Goedenavond Michael

Bedankt voor jouw reactie. We wachten echter nog steeds op het vervangende exemplaar. Hopelijk komt deze gauw.

Groeten
Claudia
Reputatie 8
Badge +2
@claudiakras,

Dat is vreemd zeg! Ik zie inderdaad dat de aanvraag ergens is blijven hangen. Ik heb zodoende alsnog een nieuw verzoek ingediend. Je mag ervan uitgaan dat je het vervangende exemplaar begin volgende week gaat ontvangen.

Mijn excuus voor deze vertraging.

Michael

Reageer